3. Kapitola

1.2K 53 0
                                    

Pohled Andrei :
Promiňte. řekla jsem. Spíš já promiňte nedívali jsem se na cestu. řekl. Jinak já jsem Petr. Já Andrea ale známý mi říkají Andy. Hezké jméno Andy. řekl
Pohled Petra :
Hezké jméno Andy. řekl jsem. Děkuji taky hezké jméno Petr. řekla a usmála se. Ona je tak krásná. pomyslel jsem si.
A co tu vlastně děláš tak sama. řekl jsem. No vlastně jsem tu se sestrou to ona sem chtěla jít. řekla. Aha a nechceš jít třeba na kávu? Mám teď chvíli čas. řekl jsem. No tak dobře. řekla.
Pohled Andrei:
Notak dobře. řekla jsem a šly jsme. Když jsme dorazily před kavárnu tak mi Petr otevřel dveře a vešly jsme dovnitř.
Sedly jsme si na volné židle a hned k nám přišla obsluha. Já si obědnala latte machiato se šlehačkou a Petr obyčejnou.
A kolik je vlastně tvý sestře? zeptal se. Deset. odpověděla jsem. Aha. řekl. Já se mezitím podívala na hodiny a bylo 14:40
musím. řekla jsem a brala si věci a dala na stůl stovku. Počkej! řekl a chytl mě za ruku. Můžu tvoje telefonní číslo? zeptal se. Jasně tady. řekla jsem a napsala mu ho na papírek. Ahoj. řekla jsem a šla. Ahoj řekl když jsem otevírala dveře. Když jsem dorazila dovnitř Eliška už tam na mě čekala. Promiň zdržela jsem se s Petrem. řekla jsem Eliška se na mě podívala a řekla. Nebyl to náhodou Petr Lexa? Nevím asi. řekla jsem. A nakonec zazpívá Petr Lexa!! ozvalo se.
s Eliškou jsme se hned podívaly na podium a vážně byl to Petr. Tak to byl Petr Lexa. řekla jsem Elišce a poslouchala jak zpívá. Když dozpíval tak jsme šly na autobus kterým jsme jely domů. Odemknula jsem dveře a vešla s Eliškou dovnitř. Eliška běžela hned nahoru a mě zapípal mobil. Kdo mi může psát? řekla jsem si pro sebe a vzala do ruky mobil který jsem následně odemknula. To jsem si mohla myslet byl to Petr.
Petr: ahoj :)
: ahoj :)
P: jak se máš?
J: jo dobrý a ty?
P: taky a co děláš? Máš zítra okolo druhé čas?
J: teď si s tebou píšu a záleží proč ;) :D
P: no chtěl bych aby si se mnou šla se projít.
J: tak jo kde se sejdeme?
P: kde bydlíš?
J: v centru Prahy.
P: tak u té fontány v centru? (nevím jestli doopravdy tam nějaká fontána je :D)
J: tak dobře :) ahoj.
P: ahoj.
Ach jo. řekla jsem si a šla nahoru zahnat Elišku do postele. Eli jdi už do postele!! Jo už jdu. řekla a lehla si do postele. Dala jsem jí pusu řekla dobrou a šla dolů si pustit televizi. V televizi dávali zrovna zprávy:
Zítra pustí na svobodu vandala který znásilnil a potom následně zbil svojí přítelkyni která skončila v nemocnici s otřesem mozku...
Najednou jsem si na něco vzpoměla jak mě znásilnil a potom zbil. Ale ne zrovna zítra když mám narozeniny...

Láska (Petr Lexa) Kde žijí příběhy. Začni objevovat