2. Kapitola

1.3K 64 1
                                    

Pořad pohled Andrei :
Ach jo ona mi to neulehčuje i když bych jí to mohla koupit přece jen chce jenom toto. pomyslela jsem si. Tak jsem si šla sednout k počítači po tátovi a koupit ty lístky , když jsem je koupila tak jsem šla do práce...
Jsem doma!! řekla jsem když jsem přišla domů a Eliška hnedka ke mě přiběhla. Andy? řekla. Ano? Promiň jak jsem se ráno naštvala vím že nemáme moc peněz ale moc by jsem tam chtěla jít toto je jediný co chci. řekla. Já vím ráno jsem o tom přemýšlela a ty lístky ti koupila. Vážně? radostí vyskočila a obejmula mě. Je to tuto sobotu řekla když šla po schodech nahoru. Je pondělí takže za 4 dny. pomyslela jsem si. 4 dny utekly jako voda a už byla sobota.
Dělej Andy!! zavolala na mě Eliška. Jo už jdu. odpověděla jsem a šla ke dveřím kde jsem se následně obula. Když jsme dojely před budovu kde se měl craftcon konat. Andy tam je vchod. řekla Eliška a rozběhla se směrem ke vchodu. Eli stůj nemáš lístky!! Eliška se zastavila a ke vchodu jsme došly spolu. Kde máte lístek? řekl sekuriťát. Tady. řekla jsem a podala mu lístek. Když jsme vešly dovnitř řekla jsem Elišce. Eli tady sraz v 14:45 ano? Kdyžtak tam máš hodiny. řekla jsem a ukázala na hodiny ona přikývla a rozběhla se za nějakýma youtuberama. Já šla zatím najít wc když vtom do mě někdo narazil...
Doufám že se vám nová část líbila jinak ještě dnes vydám 3 kapitolu.

Láska (Petr Lexa) Kde žijí příběhy. Začni objevovat