14. Kapitola

646 35 0
                                    

Lukáši!! řekl jsem. Ahoj Petře. Mohl bych u tebe zůstat? Jen na pár dnů. řekl. Jasně že ano. řekl jsem.
O týden později.
Pohled Andrei :
Eliška chtěla zůstat v Budějovicí tak jsem jely domů sami. Petře? Ano Andy? zeptal se. Co se stalo jsi nervózní. řekla jsem. Nejsem. řekl.
Pohled Petra :
No tak jasně že jsem byl nervózní. Jacka ještě nenašly a já mám pocit že nás někdo sleduje. Ale Andy jsem to v žádném případě nechtěl říct.
Pohled třetí osoby :
Kdyby se jen otočily tak by věděly že je vážně sleduje Jack. Jenže oni se neotočili...
Pohled Andrei :
Petře? řekla jsem. Ano Andy? řekl. Jdu nakoupit ano? řekla jsem a brala jsem si klíče. Ne Andy!! Nakoupit půjdu já!! řekl rychle Petr a vzal mi klíče. Ale já chci jít nakoupit. odporovala jsem ale pozdě protože Petr už vyšel ze dveří a šel nakoupit.
Pohled třetí osoby :
Kdyby se otočil tak by věděl že se ho Jack chystá zmlátit, jenže se neotočil ( SAKRA LIDI OTÁČEJTE SE!! :D) a tak to schytal
Pohled Petra :
Co si to dovoluješ spát s moji holkou!! zařval na mě někdo tak jsem se otočil a stál tam Jack. Není to tvoje holka. řekl jsem. Ale je. řekl a dal mi pěstí já mu to ale oplatil nakonec jsem se začaly prát když v tom vyběhla Andy ven a snažila se nás odtrhnout ale on jí uhodil tak že spadla na zem. Nech jí na pokoji. zařval jsem na něho a dal jsem mu pěstí. Nakonec ho odvezla sanitka ale Andy byla pořád v bezvědomí nakonec se ale probudila a do sanitky odmítla nastoupit ale nakonec nastoupila...

Láska (Petr Lexa) Kde žijí příběhy. Začni objevovat