15. Kapitola

663 31 2
                                    

Pohled Andrei :
Takže slečno Tepesová málem jste mohla mít potrat. Teď budete muset ležet. řekl doktor. Jakto? Když mě uhodil do hlavy a ne do břicha. řekla jsem. Ale spadla jste na břicho. Jinak už můžete jít, nashle. řekl doktor a já šla na chodbu kde na mě čekal Petr. Tak co? zeptal se. Nic jsem v pořádku. Lhala jsem. Dobře protože Pavel se chce omluvit tak nás zve na chatu jeho přítelkyně. řekl. Já bych jela ráda. řekla jsem. Dobře v sobotu. řekl a jely jsme domů. Doma jsem si lehla do postele a usnula. Ráno když jsem se probudila tak jdeme se osprchovala, oblíkla, udělala ranní hygienu a šla udělat snídani. Když jsem ji udělala tak jsem šla vzbudit Petra. Zlato snídaně. řekla jsem a Petr se vzbudil. Já jsem vzhůru jen jsem nechtěl dělat snídani. řekl Petr. Aha. řekla jsem pobavěně. Petře? Ano Andy? Dnes mám sraz s kamarádkou ze základky. řekla jsem. Dobře. řekl a já šla. Přijdu v 13. řekla jsem a vyšla ze dveří. Šla jsem směrem ke kavárně kde jsme měly sraz. Eva už tam čekala. Ahoj. řekla. Ahoj. řekla jsem. Pojď se mnou. řekla a vzala mě za ruku. Já utíkala za ní. Jsme tu. řekla když jsme zastavily před stájí. Já vždy chtěla skusit jezdit na koni. řekla jsem a rozběhla se dovnitř. Když jsem mi trenéra ukázala jak nachystat koně tak jsem ho nachystala. Eva jela na svém Sheronovi a já jela na Galveře. Když jsem vyjely na vyjížďku tak Galvera začala nějak cukat a zrychlovat až se nakonec splašila, a já málem spadla ale udržela jsem se...
Trochu kratší kapitola ale už nevím co mám psát takže se nedivte kdyby dlouho nevyšla kapitola.

Láska (Petr Lexa) Kde žijí příběhy. Začni objevovat