Pohled Petra :
Ráno když jsem se probudil tak jsem šel udělat snídani jelikož Andy ještě spala. Dneska se jí chci zeptat jestli se mnou a s Eliškou nepojede na GeekCamp. Udělal jsem palačinky, nalil jí mléko a šel probudit Andy.
Pohled Andrei :
Ráno mě probudil Petr ze snídaní když jsem jedla snídani tak se mě Petr zeptal. Andy? Ano Petře? Pojedeš se mnou a s Eliškou na GeekCamp? Já bych jela ale musíme se zeptat i Elišky až dojím tak jí vzbudím a zeptám se jí jo? Dobře. řekl Petr. Když jsem dojedla tak jsem šla vzbudit Elišku. Eli stávej. řekla jsem. Jo. řekla a otevřela oči. Eli? Ano? Chtěla by si jet na GeekCamp? Jo. řekla. Dobře tak za chvíli přijd do kuchyně máš tam snídani. Dobře. řekla když jsem šla do kuchyně. V kuchyni už seděl Petr a neznámý kluk. Jé Andy pojď sem chci ti někoho představit. řekl Petr a já šla za ním. Tohle je Andy. Andy tohle je Pavel můj spolubydlící. Teší mě. řekl Pavel. Taky mě těší. řekla jsem. Jdu vyhnat Elišku z postele zatím ahoj. řekla jsem a šla směrem Eliščin pokoj. Když jsem šla z kuchyně tak jsem slyšela jak Petr mlaská když jsem se otočila tak jsem zjistila proč. Pavel mi totiž koukal na zadek ale když jsem se otočila hned odvrátil oči k Petrovi.
Pohled Petra :
Pavle!! Co je? Nekoukej jí na zadek!! Ale ona je sexy. Je ale taky je moje. řekl jsem a šel do studia a zrovna jsem doprovodil Elišku na před poslední den školy. Nebyl jsem ale rád že jsem nechal Andy samotnou s Pavlem.
Pohled Andrei :
Když jsem vyšla z koupelny tak jsem si lehla na gauč a pustila si televizi dávali zprávy:
Dnes je soud s násilníkem Jackem Teperézem. Když jsem to uslyšela tak jsem televizi vypla a šla do kuchyně si připravit něco k snědku. Když jsem vešla uviděla jsem jak u stolu sedí Pavel tak jsem ho ignorovala a šla si něco nasypat na jídlo.
Pavel mě sledoval. Když jsem si nasypala chipsy tak jsem šla do pokoje si přečíst knížku. Lehla jsem si na břicho a četla když v tom mě někdo začal hladit po zadku a potom mi strčil ruku za kalhotky. Myslela jsem si že to je Petr ale když jsem se otočila tak to byl Pavel. Dala jsem mu facku obula boty a vyběhla na ulici. Sedla si na lavičku a začala brečet. Když v tom se mě někdo zeptal. Proč brečíte? Nestarejte se. odesekla jsem. Ale já se budu starat. řekl a přisedl si. Já jsem zvedla hlavu a podívala se na něho. On mi utřel slzu. Já jsem Vadim. řekl a podal mi ruku. Já Andrea ale pro známí Andy. řekla jsem a taky mu podala ruku.
Tak proč brečíš? To by si nechápal. Už musím. řekla jsem a zvedla se. Počkej!! řekl a chytl mě za ruku. Co je? Můžu číslo? Dobře *** *** ***. Děkuji ahoj. Čau. řekla jsem a vyšla směrem k domu. Tam už na mě čekal Petr, Eliška a samozřejmě Pavel...
ČTEŠ
Láska (Petr Lexa)
FanficZačalo to v roku 1993 když se narodila Andrea. O 12 let později se narodila její mladší sestra Eliška. Tehdy se stala ta nehoda že jejich rodiče měli autonehodu. Jejich táta umřel na místě u jejich mámy to vypadalo že umře ale nakonec to přežila...