13. Kapitola

665 31 0
                                    

Okamžitě vypadni JACKU!! zařvala jsem div že jsem nezbudila Petra. Já nejsem Jack, já jsem jeho bratr Jáchym. Přišel jsem se ti za bratra omluvit. řekl když se Petr vzbudil. Ne já mu nikdy neodpustím!! zařvala jsem a vzbudila se. Byl to jen sen. řekla jsem nahlas. Andy? Co se stalo? zeptal se Petr. Nic to je dobrý. řekla jsem když přišel doktor na vizitu. Tak slečno Tepesová dnes už můžete jít domů takže můžete balit a vy pane Lexo si tu ještě poležíte asi ještě týden. řekl doktor a odešel. Já zatím balila, když jsem dobalila tak jsem jela domů. Škoda že tu není Petr ani Eliška. řekla jsem si a rozbrečela se když mi zavolal Petr. Ano Petře? řekla jsem a snažila zakrýt že jsem brečela. Andy? Ty jsi brečela? zeptal se. Ne. zalhala jsem. No to je jedno mám pro tebe dobrou zprávu. řekl. Jakou? řekla jsem. Našly Elišku!! Máma ji našla. řekl Petr. Vážně? Ano. Pojedeš za ní? zeptal se. Jasně že ano. Kde to je? zeptala jsem se. Budějovice ****** ** až mě pustí tak tam příjedu za tebou. řekl. Dobře ahoj. řekla jsem a zavěsila protože jsem běžela na vlak. Když jsem seděla ve vlaku tak si ke mě někdo přisedl. Ahoj já jsem Jáchym. Ahoj já Andrea pro známý Andy. řekla jsem. Kam jedeš Andy? zeptal se. Do Budějovic. řekla jsem a otočila se na něho. Já taky. řekl. Zastávka Budějovice. ozvalo se a já s Jáchymem vystoupila. Měj se. řekla jsem a šla směrem k domu od mamky Petra. Když jsem ho našla tak jsem zazvonila. Jé ty budeš Andy že mám pravdu. řekla. Ano máte. řekla jsem. Pojď dál Petr mi řekl že tu budeš týden. řekla a pustila mě dovnitř kde na mě čekala Eliška. Andy!! řekla a objala mě. Čas ubíhal a už ležela v postely a usínala nakonec jsem usnula.
Pohled Petra :
Doufám že je Andy v pohodě. Ve zprávách hlásili že Jack utekl z vězení taky hlásili že má na sobě masku takže ho nikdo nemůže nikdo poznat. Najednou někdo zaklepal na dveře které následně otevřel. Stál tam...

Láska (Petr Lexa) Kde žijí příběhy. Začni objevovat