6. Kapitola

862 43 0
                                    

Pohled Andrei :
Kde jsi byla? zeptal se Petr. Venku. řekla jsem a šla do pokoje. Tam za mnou ale přišel Pavel. Jestli něco řekneš Petrovi tak uvidíš. Když Pavel odešel tak přišel Petr. Co se stalo? Nic. No tak já to na tobě poznám tak co se stalo. Nic!! Zářvala jsem a začala brečet. Tak co se stalo. Tak dobře. Když jsi odešel tak jsem si šla číst když v tom mě někdo začal hladit na zadku a potom mi strčil ruku za kalhotky. Myslela jsem že to jsi ty ale když jsem se otočila tak to byl Pavel tak jsem mu dala facku a vyběhla z domu. řekla jsem a nepřestavala brečet. Aha to jsem nevěděl. řekl. Tohle mojí holce dělat nebude!! Petře ne!! Proč? Protože mi vyhrožoval. Neboj budu tu s tebou. řekl a šel za Pavlem. Po chvilce přišla Eliška. Andy? Ano? Proč Petr řve na Pavla? Neřeš to a jdi do pokoje. řekla jsem a šla směrem do kuchyně kde byl Petr. Kde je Pavel? zeptala jsem se. Zítra měl jet na chatu ale nakonec jel dneska. Aha. řekla jsem. A zítra měl dojet Vadim ale nakonec přijede dneska. OK. řekla jsem když v tom přišla Eliška. Můžu jít ven s kamarádkami? Dobře ale do osmi ať jsi doma. Jo jo. řekla a vyšla ven. Teď tu jsme sami. řekl Petr a začal mě líbat. Já spolupracovala. Když v tom se ozval zvonek. Ty vole to bude Vadim. řekl rozčíleně Petr. To je dobrý Petře týchto chvilek můžeme mít víc. řekla jsem když šel Petr otevřít. Nazdar Vadime. slyšela jsem Petra. Co tu děláš tak brzo? No já tu jsem už od rána. řekl ten 'Vadim'. Pojď dál. řekl Petr a uhnul Vadimovi aby mohl vejít. Když vešel tak jsem hned věděla kdo to je. Ten kluk z lavičky. On mě taky poznal protože na mě čučel jako na zjevení. Ahoj. řekl. Ahoj. řekla jsem přímo ve chvíli kdy přišel Petr. Vy se znáte? Jo známe z lavičky. řekl Vadim. Z jaké lavičky? zeptal se Petr a podíval se na mě. Když jsem vyběhla z domu tak jsem si sedla na lavič. nedořekla jsem to protože mi Vadim skočil do řeči. Když jsem šel okolo. Aha. řekl Petr a políbil mě. Vy jste spolu? zeptal se Vadim. Ano. odpověděl rychle Petr...
Krátká kapitola ale další už bude o GeekCampu.

Láska (Petr Lexa) Kde žijí příběhy. Začni objevovat