10. Kapitola

704 34 0
                                    

Jste těhotná. Gratuluji. řekl doktor a vyprovodil mě ven. Vzpamatovala jsem se až když jsem byla před domem. Co na to řekne Petr? říkala jsem si. Co když ho nebude chtít? ptala jsem se sama sebe. Když jsem otevřela dveře tak na mě vyběhla Eliška. Eli prosím tě můžeš jít do pokoje potřebuji si s tebou promluvit. řekla jsem jí. Jasně a o čem? Nebuď zvědavá. řekla jsem a šla se převlíknout. Když jsem se převlíkla tak jsem šla za Eliškou jí to říct. Eli? řekla jsem. Ano? Už mi to jdeš konečně říct? zeptala se. No víš jsem těhotná. řekla jsem. A s kým? Jak s kým? S Petrem s kým jiným? zeptala jsem se překvapeně. Nevím jsem se jenom zeptala jinak gratuluji. řekla a objala mě. Ale Petrovi zatím ani slovo ano? Jasně. řekla a objala mě silněji. No nic jdu udělat oběd určitě si nejedla že? Ne nejedla. řekla a pustila mě aby jsem mohla jít něco uvařit. Nakonec jsem uvařila špagety. Když jsme dojedli přišel Petr tak jsem mu nachystala jídlo. Když dojedl tak jsem nádobí dala do myčky a šla s Petrem do ložnice. Petře? Ano? J... J...á jsem těhotná. Ne to snad ne! zařval Petr a vyběhl z bytu. Já se rozbrečela. Jaktože to dítě nechce? ptala jsem se sama sebe když v tom vběhla Eliška do pokoje, asi to slyšela. Andy to bude dobrý. utěšovala mě. Nebude on to dítě NECHCE!! zařvala jsem. Když jsem se o něco uklidnila. Tak jsem se chtěla jít projít, ale Eliška chtěla zůstat doma tak jsem šla sama. Venku jsem potkala BFF ze základky. Tak jsme se chvíli bavily potom už musela jít tak jsem šla už domů. Doma byl už i Petr. Andy? Tak co si mi chtěla říct? zeptal se....

Láska (Petr Lexa) Kde žijí příběhy. Začni objevovat