8.kapitola

1.5K 124 12
                                    

Lístoček od Erika som si zastrčila do vrecka mikiny. Keď konečne zazvonilo, ako vždy sme vyšli na chodbu za chalanmi.


,,Chuck! Ahoj! Aj ty ideš do toho Paríža, však?" spýtala sa ho veselo Sára.

,,Jasné, že hej!" zasmial sa. Objala som Šimona a dala mu pusu. Zrazu sa odo mňa odtiahol a začal ma štekliť.

,,Prestaň, Ši...Šimon!" rehotala som sa.

,,Neprestanem!" zasmial sa aj on a naďalej ma šteklil. Zrejme mu vôbec neprekážalo, že sa všetci na nás pozerajú. Využila som menšiu prestávku, ktorú si Šimon spravil a ušla mu preč. Všimol si toho a hneď sa za mnou rozbehol. Smiala som sa a obzerala sa za ním. Stále sa približoval.

,,Si si myslela, že mi utečieš?" usmial sa na mňa, keď ma konečne chytil.

,,Skoro sa mi to podarilo, keby že mám lepšiu kondičku a rýchlejšie bežím." vyplazila som mu jazyk.

,,Hej!" začal ma znovu štekliť. Zvíjala som sa tam a rehotala zároveň. Ledva som z úst vypustila slová Stačí a Prestaň! Zrazu mi z vrecka mikiny vypadol lístoček. Lístoček od Erika. Šimon sa poňho zohol a pozorne si ho prečítal.

,,Gabi?! To čo je?" pozrel na mňa.

,,Ále! Jeden spolužiak je do mňa zamilovaný!" zasmiala som sa. Jemu sa však pery ani trošku nepohli do úsmevu.

,,To ti je vtipné? Veď si zadaná! Vie vôbec o tom?!"

,,Šimon! Čo z toho robíš takú drámu?! Ja neviem či o tom vie. Nikdy som sa s ním moc nebavila, až teraz mi napísal, že sa mu páčim a že sa teší, že pôjdeme do Paríža a bla bla bla."

,,Pff...Čo si o sebe myslí, hneď mu idem vysvetliť, že si zadaná, nech nič neskúša. Idiot jeden!" naštvane odišiel.

,,Šimon! Čakaj! Nechoď za ním, veď si o mne ešte bude myslieť, že som ti to nakázala alebo čo! Ja mu to poviem sama." utekala som za ním.

,,Nie! Mne je jedno čo si bude myslieť. Aspoň ti dá pokoj!"

,,Šimon! Prestaň...Ja mu to sama poviem a bodka." chytila som ho za ruku a vážne naňho pozrela.

,,Nie!" vytrhol sa z môjho zovretia a odišiel do našej triedy.

Nechcela som tam ísť, nemala som o to záujem. Teraz ma naštval a to poriadne! Prečo som mu to nemohla povedať ja? On musí byť dôležitý...

,,Čo sa mu stalo? Tak naštvane vbehol do vašej triedy..." spýtal sa ma Chuck, keď som sa k ním naspäť vrátila.

,,Jeden spolužiak je do mňa zamilovaný a napísal mi lístoček...A Šimon si to s ním chcel vybaviť..." prekrútila som očami.

,,Jéé! To je zlaté. Vidíš ako ťa miluje a žiarli!" zvýskla Sára.

,,Ja som mu to ale zakázala! Viem mu to povedať aj sama! Teraz tam robí šou pred celou našou triedou."

,,Prestaň. Určite nevystrája. Podľa mňa len k nemu prišiel a povedal mu pár slov. Určite nebude vykrikovať na celú triedu." upokojovala ma Sára.

,,No neviem..."

,,Aha! Už vyšiel! Šimon! Tu sme!" skríkla po ňom. Šimon sa otočil a spokojne prišiel k nám.

,,Vybavené!" chcel ma pobozkať, no ja som mu uhla.

,,Čo je?" pozrel sa na mňa spýtavo.

,,Čo si mu povedal?"

,,Nič! Len som mu oznámil, že si šťastne zadaná a má ti dať pokoj. A nemá sa k tebe približovať, ani nič skúšať a ak ešte jeden lístoček ti pošle tak bude zle."

,,A vie o tom celá trieda, však?"

,,No asi hej! Všetci tam boli a ja som mu to nepovedal ticho, ale tak trochu hlasnejšie...Veď nech vedia, že si zadaná a so mnou. A že ťa ľúbim. Môžu závidieť."

,,Šimon! Vieš ako sa na mňa teraz bude celá trieda pozerať?! Si fakt blbý...Som mu to mala povedať ja." urazene som naňho fľochla. Vtom momente zazvonilo a so Sárou sme pomaly vošli do triedy. Ako som si myslela, všetky oči zrazu boli na nás. Ich pohľady a sem-tam aj smiech, som ignorovala a šuchtavo sa ťahala za Sárou na naše miesta. Všimla som si aj Erikov smutný pohľad. Ospravedlňujúco som sa naňho pozrela, on však odvrátil zrak a venoval sa poznámkam v zošite. Ja toho Šimona fakt zabijem!

****************

Celý deň v škole som hrala urazenú na Šimona, ani som nevychádzala von z triedy. Sára bola taká milá a ochotná, že ostala so mnou a zabavila ma. Šimon sa pokúšal so mnou rozprávať, no ja som neprejavovala záujem. Som tvrdohlavá a on to vie! Aj keď si asi pomyslíte, že som sa urazila za takú blbosť, ale teraz celá trieda po mne zíza a baby si niečo šepkajú. Chalani ani moc nie, ale baby hej, tie sa furt chichocú, keď sa na mňa pozrú...Je to strašné. Síce sa moc nebavím so spolužiakmi, ale za to nemusím pred nimi vyzerať ako nejaká slaboška so strašne žiarlivým chalanom.

Teraz sedím doma a jem čokoládu. Pípnutie esemesky sa snažím ignorovať, no zvládam to len tak-tak. Strašne si ju chcem prečítať, ale aj tak viem, že je od Šimona. Sára išla s mamou na nákupy, takže nikam nemôžme ísť.

Neovládnem sa a esemesku si prečítam. Jasné, že od Šimona.

Gabi, prosím nebuď na mňa urazená, vieš, že ťa ľúbim a preto som tak zareagoval. Bojím sa, že si ťa niekto iný získa, viem, že ty by si mu to nedovolila, ale aj tak. Prosím, nehnevaj sa na mňa. Už ťa budem poslúchať na slovo. Veľmi ťa ľúbim ♥♥♥♥

Ach! Prečo som taká slabá a stačí mi takáto jednoduchá esemeska na to aby som sa prestala hnevať. Síce sa už moc nehnevám, ale odpisovať mu nemusím...Aspoň si to vyžerie! A zajtra ráno v škole sa budem správať, akoby sa nič nestalo...Viem je to odo mňa blbé, ale tak pomsta. Na esemesku teda neodpovedám a mobil odložím naspäť na stôl, z ktorého zároveň vezmem ovládač od televízie a zapnem si nejaký program. To fakt v tej televízií nič nejde? Všetko opakujú! To je strašné! Rozhodnem sa pozerať Simpsonovcov, aj keď tento diel som už dvakrát videla. Tak či tak, tam nejde nič lepšie.

Zo zaujatého pozerania ma vytrhne zvuk zvončeka. Kto si dovoľuje ma vyrušiť pri pozeraní?! Lenivo sa postavím z postele, utriem si ústa od čokolády a prehrabnem vlasy. Pozriem sa na seba do zrkadla. Hm...Tepláky, veľké rozťahané tričko a macíkové ponožky. To je teda, veľmi príťažlivé! Aspoň, že ksicht mám ako-tak v poriadku. Znovu sa ozve zvonček.

,,Už idem!" zahučím na celý dom. Zbehnem dolu schodmi a otvorím dvere. V nich stojí Šimon, no to čo má v rukách ma prekvapí, až dojme...


Aloha! Konečne po dlhšom čase nová časť :D A konečne aj môj obľúbený záver, aj keď nie až tak moc napínavý :D Nevadí... Dúfam, že sa vám páčil táto časť. Ja som z nej Happy, pretože som ju konečne napísala :D Dnes mám takú lepšiu náladu, síce som unavená a mám cez polku zadku modrinu z pretekov, no aj tak! :D Ďakujem za každý komentár a vote :)

Mám vás rada :)

Honey202


LOVE YOU 2Where stories live. Discover now