Je mi to ľúto, ale tento príbeh ukončujem. Nevymažem ho, ale ukončím. Napíšem vám sem v krátkosti, čo sa malo diať a ako to malo skončiť. Viem, že ma teraz polovica z vás ukameňuje myšlienkami alebo komentármi, ale nechcela som vás nechať príliš dlho čakať, aj tak by som sa k tomu asi nevrátila. tajne som dúfala, že áno, ale asi nie :) Je mi to ľúto :) Možno to teraz už nikto nečíta...
V Paríži malo byť skvelo, ale len zo začiatku. Chuck mal všetkým na konci výletu nahovoriť Gabriele nepekné veci o Šimonovi a tým ich rozdeliť. Vymýšľal si kecy a Gabriela im samozrejme verila. Ostatným ich povedal tiež a taktiež verili. Naštvali sa na Šimona a keď sa vrátili ho ignorovali. Ten ničomu nechápal. Nechápal čo sa stalo. Raz však naňho Gabriela vyštekla a spomenula, čo im Chuck prezradil. Ten ju začal presviedčať, že to tak nie je. Šimon si to chcel s Chuckom vybaviť a tak šiel za ním domov. Nečakal však čo je zač Chuck. Chuck bol gay a išiel po Šimonovi, preto to všetko robil. Śimonovi nikto neveril a mysleli si, že si vymýšľa. Gabriela začala medzitým chodiť s chalanom, ktorý jej posielal lístočky. Aj keď moc nechcela, ale bolo jej ho ľúto a chcela aby Šimon žiarlil. Nakoniec Šimon Gabrielu presvedčil o pravde, lebo mal pár dôkazov. Začala sa nad tým viac a viac zamýšľať a zisťovať, či je to pravda. Zistila, že hej. Porozprávala sa s Chuckom o všetkom a všetko si vysvetlili. Celá partia ho brala normálne, napriek tomu, že bol inak orientovaný. Je to len človek predsa. A všetko bolo ako predtým :) Šimon s Gabčou sa vzali a mali spolu jedno krásne miminko Veroniku :)
THE END
Ešte raz sa vám ospravedlňujem a komentáre, v ktorých mi budete nadávať ignorujem :) Ak chcete čítať aj iné moje diela, kľudne sa pozrite na môj profil a tam nájdete kopu mojich diel :)
Honey202
YOU ARE READING
LOVE YOU 2
RomancePokračovanie príbehu Love you :) Gabriela je už v druhom ročníku na strednej. Šimon ju miluje a aj ona jeho. Sú spolu už rok. V partií je všetko po starom. Užívajú si život na plno a je im skvelo. Do partie sa im však niekto pripletie a všetko zmení...