„AU!" zaklela jsem a chytla se za hlavu. Už nikdy nebudu pít. S docela dost silnou kocovinou jsem se pokusila vstát z postele. „AAAA" vykřikla jsem „Co se děje?" rozrazil dveře Sebastian. Rychle jsem se natáhla po dece a pritiskla si ji k tělu. „Proč jsem kurva nahá?" vraždila jsem ho pohledem. „No" podrbal se na hlavě. „No?" zopakovala jsem po něm. „No" odmlčel „já, ty„ gestikuloval rukama „my" zašeptal už potišeji „My co?" koukla jsem se na něj. Jeho pohled říkal vše „Ne" zašeptala jsem „to si neudělal" nevěděla jsem, co dělat, co říct. „Přesně to jsem udělal a tobě se to líbílo" ušklíbl se a zabouchl za sebou dveře. Stála jsem tam jako bez duše. Přoč? Jak jsem to mohla nechat zajít tak daleko? Sedla jsem si na postel a zírala před sebe. Nic si nepamatuju. Ani ťuk. Prohlábla jsem si vlasy a šla se obléknout. Nenávidím se! Obléknutá jsem vyšla z koupelny,popadla kabelku a co nejrychleji vyběhla z bytu.
...
Už jsem říkala, že se nenávidím? Jestli ano, tak teď bych si nejradši rozbila hubu. )
Tak to ti s tím pomůžu.
Jak se teď asi kurva mám dostat domů? Ano slečna blbka Scott se ztratila. Vrazte mi jednu, protože já netuším jak se dostat domů. „Super, fakt super" mumlala jsem si pod nosem. Vzala jsem si do ruky mobil a vytočila čislo Lucy. Píp, píp, píp,píp.„Volaný učastník právě hovoří, prosím zavolejte později." Super. Jsem satanovsky v prdeli. „Kurva. To není dobrý. Umřu tu. Přesně tady vedle tý popelnice umřu. Sežerou mě myši a tyhle kočky" koukla jsem se na tu chlupatou věc sedící na popelnici „už si představuješ, jak si pochutnáš na vnitřnostech blbky Scott, že?" povytáhla jsem obočí „vidím , jak se ti zbíhají sliny, kámoško." sedla jsem si vedle masovýho zabijáka. „Asi jsem se zláznila" dala jsem si hlavu do dlaní. „povídám si tu s kočkou" absolutně jsem se zbláznila. Jsem blázen. Jestli mě někdo teď vidí určitě už vytáčí číslo na nejbližší psychiatrickou lečebnu. „Ach jo." povzdychla jsem si „a co ty?" koukla jsem se na to malé stvoření. „Taky jses ztratila?" přitáhla jsem si nohy k tělu. „Mňaaau" přitulila se ke mě. „Chápu kámoško" podrbala jsem jí po hlavě a opřela se o zeď „taky jseš tak unavená" vážně si povídám s kočkou? „Mňaaauu" protáhla se kámoška. Tak jí budu říkat. „Máš nový jméno chlupáči" podrbala jsem jí „Dobrou kámoško" a takhle jsem upadla do říše snů.
Omlouvám se za chyby.
Doufám, že se líbí.
ČTEŠ
MR. POPULAR
RomanceCo se stane, když se dvoum zcela odlišným lidem zkříží cesty a budou muset si zvyknout na společné soužití? Nastane 3. světová válka nebo se stane něco, na co ani jeden z nich nevěří? 18.12.2015 #3 v Romance