Despre mine...

287 23 2
                                    

Eu sunt Julia am 14 ani si o viata ciudata...cand spun ciudata vreau sa zic...foarte ciudata.Totul a început pe data de 28 octombrie...o zi foarte urata si ploiaoasa atat pentru intreaga lume cat si pentru mama mea...caci atunci m-am nascut eu...poate va întrebați de ce a fost o zi trista ziua in care am aparut.Pai sa va explic...mama mea era foarte suparata ca a aflat de sarcina ei prea târziu pentru ca sa faca avort , fiindca daca ar fi aflat cel putin cu o luna mai repede sigur ar fi facut-o deoarece eu eram al şaptelea copil al ei...dar si singura fata.
Nu a fost o mamă buna...ea acum nu mai este printre noi...s-a sinucis cand eu aveam 6 ani...recunosc ca uneori ii simt lipsa...chiar daca eram destul de mica cand "a plecat".
În prezent eu locuiesc cu fratii mei mai mari...Robert, el fiind cel mai mare, avand 19 ani...Jack si Christian (gemenii optimişti li se mai spune) ei au 17 ani... Thomas este foarte iubitor si cred ca si cel mai preocupat de aceasta familie formata doar din copii..as putea spune...chiar daca are doar 16 ani este foarte matur...Arthur este artistul familiei lui ii place sa cante si sa deseneze...el are 15 ani....Mark a fost adoptat inainte cu cateva zile ca mama sa afle ca exist si eu...el are 14 ani...chiar daca nu suntem frati de sange pot spune ca este fratele meu favorit...îl iubesc enorm la fel cum ii iubesc si pe ceilalti bineînțeles, doar ca cu el ma înțeleg cel mai bine.
Noi pana acum un an locuiam cu bunica noastra...singura careia i-a mai pasta de noi, dupa ce tata a disparut foarte brusc din viata noastra. Dupa moartea mamei noastre el a preferat sa ne paraseasca...iar noi am ramas cu bunica...era o femeie foarte frumoasa dar si foarte ciudata...vorbea tot timpul despre oamenii morti , iar dupa ce mama a murit a suferit un atac de panica foarte grav si a ramas cu probleme psihice...credeam noi...pana in ziua cand ne-a zis ca o sa moara...si...a murit.

Povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum