Jurnalul

57 11 2
                                    

Toate aceste pagini au fost citite de un polițist care investiga un caz in apropierea beciului unde Julia a stat aproape un an.Se pare că i-a găsit jurnalul.
-Avem de-a face cu o criminală! spuse unul dintre polițiști.
-Mai de grabă o mini criminala, totuși are 15 ani...
-Cam ciudat nu crezi?
Polițiștii discutau despre jurnalul Juliei cand unul dindre ei spuse:
-Nu pot să cred...acest jurnal este de aprovimativ 53 de ani...deci dacă această Julia mai trăiește are 68 de ani.
Polițiștii răsfoiau jurnalul...cand la locul faptei a apărut o bătrânică.
-Jurnalul acesta a fost al surorii mele! Exclamă ea..
A murit acum ceva timp..așa că aș vrea să îmi dați mie jurnalul acesta spuse bătrânicape un ton mai dur...
Polițiștii i-au întins jurnalul, iar bătrâna smulge jurnalul din mâna polițistului.
-Nu pot sa cred că am fost descoperită, acest jurnal trebuia să rămână ascuns. (Își spuse bătrâna în gând).
Se pare că bătrâna era Julia, doar ca de data aceasta nu mai avea parul său brunet si lung, acum acesta era cenusiu și strâns într-un coc...ochii săi albaștri erau înconjurați de riduri, iar obrajii săi catifelati acum erau crăpați....
Julia se așeză pe o bancă și începu să citească jurnalul...în timp ce citea pe față ei se schița câte un zâmbet...Julia citi tot jurnalul , iar pe obrazul ei apăru o lacrimă. ..stătea și s3 uita în gol, iar inima ei încetă să mai bată. Julia a murit.
~The end~

Povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum