Din păcate lucrurile nu stau întocmai bine....Jack se afla la spital...
După ce doctorul mi-a ținut un discurs de vreo două ore despre starea în care se află Jack, tot ce am reușit sa traduc din cuvintele elaborate este că a intrat într-o depresi foarte severa și ca are nevoi de un tratament la psiholog....doar că acest tratament este foarte costisitor.
DE UNDE FACEM ROST DE ATÂȚIA BANI???
Nu pot să cred că si atuci când este vorba despre viața unei persoane se rezumă torul la bani...
M-am săturat de această era unde oriunde mergi trebuie sa ai bani...
După ce doctorul mi-a spus toate vorbele alea, i-am spus nervoasa:
"-Domnule noi locuim pe stradă de unde vreți să fac rost de atâția bani...faceți si dumneavoastră o faptă buna si vindecați-mi fratele pe gratis"
"-Domnișoară aici nu suntem la piață ca să negociem...ori îmi aduci banii...ori fratele tău va murii"
Nu pot să cred...Jack va trăii doar dacă voi face roat de bani întru-un timp record...
Așa că am ieșit din spital fără sa spun nimanui unde merg și am mers direct la beci.Am cautat ceva care ar putea fi valoros...ceva care i-ar salva viața lui Jack...Până la urmă am găsit un ceas vechi...Nu părea prea valoros, dar merita să încerc sa-l vând.
Am mers în centrul orașului unde am dat bot in bot cu un bătrânel foarte încăpățânat, dar se pare că acesta a vrut ceasul...mi-a dat banii de care ave nevoie Jack și am fugit direct la spital. Când am intrat în salonul unde era internat Jack am observat ca patul său nu mai era acolo.
Am mers si i-am cautat pe Thomas , Arthur si Mark prin tot spitalul...într-un final i-am găsit.
Ei plângeau, fiindca Jack era mort...
Nu pot să cred ca este prea tarziu...
Robert, Christian, Jack...trei frați pierduți in mai puțin de un an....si toate astea din cauza unui individ oribil pe care îl urăsc.
Deabea aștept ziua în care îl voi face să plătească pentru toate răutățile care le-a făcut familiei mele....ziua în care va murii...ziua în care îl voi omorî.
CITEȘTI
Povestea mea
ParanormalAceasta carte va fii una cu multe mistere, lucruri neobisnuite, actiune si crima...dar va las pe voi sa descoperiți... ;)