Cautarea

119 12 1
                                    

Acum este 6 dimineața, iar cautarea individului a inceput...
Am mers in locul unde a fost împușcat Robert.Am stat acolo doua ore întregi, dar nu am găsit nimic...dar stai puțin ce e asta??
Nu pot sa cred...am gasit arma cu care a fost împușcat Robert...se pare că criminalul si-a scăpat pistolul cand a fugit de la locul faptei...chiar dacă am găsit acest pistol nu pot ști cine este criminalul...doar dacă l-as duce la poliție, dar nu am de gand sa cer ajutorul polițiștilor...mă voi ocupa personal de acest caz...
Am pus pistolul in buzunarul jachetei mele si am pornit spre biserica pentru a găsi mai multe indicii...
Cand am ajuns la capătul străzii am zărit un om îmbrăcat în negru cu o mască neagră...l-am urmarit cu privirea, dar când acesta m-a observat a început să fugă...
L-am ignorat si am intrat în curtea bisericii...
Cum am pus piciorul in curte ceva mi-a și făcut cu ochiul...era un pliculeț de otravă...otrava pusă de criminal in băutura preotului....l-am bagat și pe acesta in buzunar si am mers la frații mei...
Când am ajuns la beciul care acum era casa noastră...Christian m-a întrebat unde am fost....nu aveam de gând să le spun adevărul...așa că l-am mințit
"-Am fost la plimbare ca să mă relaxez..."
Christian nu a părut prea convis...
Ne-am pus sa ne culcăm....era deja miezul nopții...
Dar ce este aia?...un om se apropie de mine...este omul îmbrăcat in negru, pe care l-am vazut la biserică. Doar că acum este mult mai aproape de mine și ține în mână un cuțit...cred ca vrea sa mă omoare...nuuuuuuuu
"-Ce ai pățit Julia?"spuse Christian...
Slavă Domnului a fost doar un vis...Dar stai puțin...Ce caută mănușa cea neagră a tipului din vis aici??....
Poate chiar a fost aici...și a fugit când Christian s-a trezit...poate chiar a vrut să mă omoare...
Sunt confuza...dar poate că tipul îmbrăcat în negru este vriminalul...acum am și o mănușă de-a lui....cu cât mai multe indicii cu atât mai bine...
Până la urmă îl voi găsi...

Povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum