Biletul

142 12 0
                                    

Dis-de-dimineață când m-am trezit am gasit un bilet deasupra capului meu.Pe bilet scria: ,, Asta nu e tot...e doar inceputul"....atunci mi-am adus aminte de moartea fratelui meu...adica nu uitasem doar ca acum acel gol din inima era mult mai mare si mai apăsător...dupa ce am citit biletul am mers in graba la frații mei care încă dormeau...uitandu-ma mai atent am observat ca fratele meu Thomas lipsea...atunci i-am anuntat pe frații mei de disparitia acestuia si am inceput sa il cautam...era destul de greu deoarece era 5 dimineata, iar afara era intuneric...trebuie sa il gasim...nu si el!
Dupa vreo doua ore de căutare am auzit un zgomot...tocmai de dupa coltul străzii....
Am mers sa vad ce se întâmplase....acolo era Thomas...dar din fericire nu era mort...Slava Domnului...
Însa acesta era legat la maini, picioare si gura cu cate o esarfa pe fiecare scria cate un mesaj....le-am impreunat si a iesit : " Ti-am spus sa ai grija de ei"...era replica bunicii din visul ciudat...cred ca a fost o avertizare....trebuie sa fiu mult mai atenta...si sa am grija de fratii mei...
Pe cand credeam ca ziua aceasta nu poate fi mai urata de atat...am primit o veste care m-a dat peste cap totatl...frații mei mi-au spus ca eu nu sunt sora lor...
ERAM CONFUZA...CUM ADICA NU SUNT SORA LOR???
Am ramas socata ma uitam in gol si imi treceau prin cap tot felul de amintiri...Thomas a incepus sa imi ezplice....
"- Imi pare rau ca nu ti-am spus mai de mult, dar nu am avut puterea necesara pentru a face acest lucru...dar acum a venit momentul...o sa iti zic direct...dupa ce parintii tai au murit tu ai ramas la bunica ta...insa aceasta te-a abandonat...noua ni sa facut mila de tine fiindca aveai doar 5 ani si stateai pe strada...asa ca te-am luat acasa...unde pana avum un an am locuit cu bunica noastra....la varsta de 8 ani ai avut un accident foarte grav...ai mers jos sa cumperi ceva si cand ai trecut strada o masina te-a lovit din plin...noi toti am fost distruși...însă trebuia sa ramanem puternici ca sa iti fim alaturi...dupa cinci săptămâni de stat in coma te-ai trezit...eram in culmea fericirii...însă vestea data de doctor ne-a dat peste cap...trebuia sa ne prefacem ca tu esti ruda de sange cu noi si sa te mințim si sa inventam toate povestile astea pentru tine....fiindca tu ti-ai pierdut memoria si daca dupa acel accident noi ti-am fii spus adevarul care era destul de dureros si trist...era foarte posibil sa intrii intr-o depresie adâncă si sa mori...asa ca am preferat sa iti ascundem adevarul...insa azi a venit ziua in care trebuia sa iti marturisim tot"
Am ramas de-a dreptul surprinsa...si speriata si trista si dezamagita...practic MOARTA...deoarece asa zisi frati ai mei erau totul pentru mine...acum simt ca am pierdut totul...dar totusi de ce mi-au dat vestea asta atat de brusc? Îmi punem o mie de intrebari prin cap pe care nu puteam sa le rostesc deoarece imi era frica de posibilele raspunsuri...asa ca am ramas tăcută...insa eram foarte surprinsa si mirată....atunci doua lacrimi si-au facut loc pe fata mea...frații mei m-au imbrtaisat...m spus frații mei deoarece chiar daca ei nu sun5 frații mei de sange sunt cele mai importante fiinte pentru mine si vor ramane frații mei pentru todeauna...

Povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum