"Super"...s-a întâmplat tocmai cum am zis...adică am ajuns sa locuim pe stradă.
Azi a venit femeia căreia trebuia să îi dăm banii de chirie...si noi am rugat-o sa ne mai lase macar cateva zile pana reusim sa facem rost de bani...însă aceasta nu a fost deacord...
Așa ca acum suntem pe strada încercând sa gasesc un loc unde ne-am putea ferii de ploaie...
Însă ceva mi-a distras atenția...era un copilaș in colțul străzii care plangea.M-am apropiat de el si l-am întrebat ce a plătit...el mi-a arătat cu degetu către cineva...zicea ca el il bate...insa eu vedeam pe nimeni...dupa ce i-am zis ca nu vad pe nimeni mi-a spus ca el locuieste de cateva luni pe strada pentru ca părinții sai l-au gonit...atunci mi s-a făcut mila de el si mi-au dat lacrimile...atunci el mi-a dat un șervețel pe care scria cu sange ROBERT E MORT....atunci am fugit direct spre frații mei...cand am ajuns acolo frații mei plângeau iar Robert era întins pe jos...văzând acestea am cazut la pământ...am observat ca Robert avea un glont in inimă...am inceput sa plang in hohote...atunci frații mei m-au ridicat si mi-au zis ca trebuie sa fiu puternica...am stat si m-am gandit cine iar vrea răul fratelui meu...atunci mi-am amintit de visul cu bunica...si poza unde era arsa fix fața lui...dar totuși cine l-a omorât?
Aceasta este o buna întrebare si nu ma voi lăsa până cand nu am sa aflu cine a făcut asta...
Si au început căutările...era ora doi noaptea iar eu cautam făptașul...am mers la băiețelul care mi-a dat șervețelul...dar acesta dormea asa ca am cautat prin geaca lui care era așezată pe asfalt...si am gasit o arma...insa nu era tipul de arma cu care a fost atacat Robert...era un cuțit, însă Robert a fost împușcat...poate v-a ramane un mister pe vecie...cred ca ar trebui sa am grija de ce mai am si sa nu las să îmi scape nimic...
CITEȘTI
Povestea mea
ParanormalAceasta carte va fii una cu multe mistere, lucruri neobisnuite, actiune si crima...dar va las pe voi sa descoperiți... ;)