O surpriză neplăcută

76 9 2
                                    

Nu știu ce s-a întâmplat. ..însă tot ce știu este că cuțitul pe care l-am ascuns seara trecută a dispărut...pur si simplu nu îl mai găsesc.
Dar de ce îmi bat capul cu asta? Oricum cui îi mai pasă dr acel cuțit....criminalului sigur nu i-a mai trebuit. Adică totuși e criminal, presupun ca are o colecție întreaga de cuțite si de pistoale si alte mitraliere.
De când cu misterul acesta, cu criminalul simt ca viața mea s-a schimbat radical.Poate ar fi mai bine să las balta tot acest mister si să am grija să nu se mai întâmple și alte lucruri care nu își au locul...
Ce tot vorbesc?!Eu nu o să închid ochii până când acest criminal nu va murii.
Acum mai bine m-as culca că deja este miezul nopți și presimt ca mâine va fi o zi lungă....
Am căzut într-un somn adânc, iar visele au început să se scurga prin mintea mea...Am visat o mulțime de lucruri.
I-am zisat pe frații mei care au murit...bunica mea...care de data asta îmi dădea niște sfaturi....Îmi spunea să am grija de alegerea pe care o fac...să am grija de alegerea pe care o fac...nu știu de ce dar repeta asta încontinuu....
Dis-de-dimineață când soarele a răsărit m-am ridicat din pat și am ieșit afară să iau o gură de aer, când m-am întors în beci i-am trezit pe Thomas și Mark,iar cand m-am apropiat de Arthur am văzut un cuțit...dar nu orice fel de cuțit era cuțitul pe care eu l-am ascuns...însă acum nu mai era în același loc, de data asta se afla în inima lui Arthur...
De când a început acest lanț de crime...m-am transformat într-o persoană mult mai rece , iar acum că a murit si Arthur îmi pare extrem de rău, însă am început sa mă obișnuiesc, iar de data asta lacrimile nu si-au mai facut loc in ochii mei.
Mi-e să cred ca aproape în fiecare zi pierd câte un frate.
Însă diseara îi voi schimba planurile criminalului....este cat se poate de sigur ca Arthur este ultimul care pleaca dintre noi.

Povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum