Împuşcătura

112 13 0
                                    

În sfârşit s-a terminat si ziua aceasta....m-am pus in pat...
Este o seară foarte liniștită. Aş putea spune ca era prea liniștită....suspect de liniștită...
Stăteam în pat și așteptam să se întâmple ceva...nu îmi venea să cred că este trei noapte și încă nu s-a petrecut nimic ciudat...
Poate doar exagerez, poate noaptea aceasta v-a fi altfel...
După ce mi-am pus o 100 de întrebări am reușit să adorm...
Dupa nici zece minute de somn un zgomot puternic m-a trezit...
Am apris o lumânare ca să văd ce s-a întâmplat.
Jack, Thomas , Arthur si Mark (frații mei) erau langa mine...dar stai puțin unde este Christian?? M-am dus cu lumânarea langa patul lui si el era acolo...dormea...
O nuuuuu....nu doarme este mort...zgomotul care l-am auzit a fost zgomotul unei împușcături.
CHRISTIAN A FOST IMPUSCAT DREPT IN INIMA !
Nu pot sa cred că totul se întâmplă chiar lângă mine , iar eu nu am puterea sa schimb nimic...
Toți frații mei erau la pământ plângând....cu excepția lui Jack (fratele geamăn a lui Christian)...el era distrus...plângea in hohote...
Observ o lumina care cade pe fața lui Christian...o lumină de la o lanternă...
Mă uit pe geam și îl observ pe individul îmbrăcat in nergru...nu pot sa cred că a făcut-o și de data asta....
Dorința de a mă răzbuna pe cel care este vinovat de moartea fraților mei creștea de pe o zi pe alta...
Când a observat că l-am zărit a fugit si într-o secundă s-a facut de nevăzut.
Îmi dă tot mai multe motive să mă răzbun. ..și am să o fac.
Deocamdată trebuie să fac tot posibilul să îi protejez pe frații mei...
Sunt foarte îngrijorată pentru Jack...cred ca a intrat într-o depresie serioasă. ..sper să fie bine...

Povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum