Accidentul

193 13 0
                                    

Acum sunt pe strada...ceva ciudat tocmai s-a întâmplat.
Tranversam strada si o fata de vreo 10 ani venea din directia opusa, însă în loc sa ma ocoleasca a trecut prin mine...mi-am intors privirea...dar fata si-a continuat drumul. M-am speriat groaznic...am mers in continuare încercând sa uit ce se întâmplase...am crezut ca visez...am mai facut câțiva pași și la colțul străzii am observat ca erau o gramada de oameni care se uitau la ceva... pe langa ei erau doua mașini de pompieri si 3 ambulanțe.
M-am apropiat si m-am înghesuit printre oameni pentru a putea vedea ce se afla acolo...cand am vazut...era sa leșin, un medic incerca sa resursciteze o fetiță... Nu pot să cred era aceeași fetiță care a trecut prin mine inainte cu cateva minute. Era plină de sânge in zona capului si avea urme de mâini in zona gatului...
Fetița era moartă... însă ochii ii erau deschisi si avea o expresie foarte stranie...părea să fie speriată....aș putea spune ca era foarte speriată.
M-am întors în spate ,fiindca am simțit o adiere calda desii afara erau cinci grade...cand mi-am întors privirea in spate era fetița care acum ținea o lumânare in mână...vazand-o am fugit cat m-au tinut picioarele spre casa...acasa ma asteptau frații mei.
Când am intrat in casa Robert mi-a spus ca are vesti proaste...insa eu tremuram de frică din cauza lucrurilor pe care le-am vazut...După ce m-am liniștit am stat de vorba cu el si mi-a spus că la-u dat afara de la locul de muncă.
Era groaznic...dupa ce ca nu ne-am mai dus la scoala după moartea bunicii acum nu mai avem bani nici pentru ca sa platim chiria...Super...o sa locuim pe strada...
M-am pus in pat si am încercat să dorm, dar nu puteam ceva parcă ma ținea trează...într-un final am adormit.
Si visele au început...am visat-o pe bunica care acum avea sa îmi spună ceva...Însă nu era singura...ținea în brațe un copil...era fetița care murise in această seară...bunica o legana si ii cânta un cântec...apoi mi-a zis:
-Julia...ai grija de frații tăi...fiindcă va venii ziua cand o sa am nevoie de ei si am să ți iau...m-am trezit foarte transpirata...Chriatian era la mine in camera căutând ceva...l-am intrebat ce caută, iar el mi-a zis ca nu găsește poza bunicii...l-am ajutat să o caute fiindca parea ca are mare nevoie de acea poza...cand am gasit-o mare mi-a fost surprinderea vazand ca unul dintre colturile pozei era ars...adica intraga față a lui Robert...atunci mi-am amintit de acel vis....

Povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum