Hastamız uyandığında maalesef hafıza kaybı yaşayabilir ćunku kafasından darbe almış.
Hayır bu olamazdi Gizem uyandığında beni hatırlamıcaktı.
GIZEM'DEN
Göz kapaklarımda çok büyük bir ağırlık var.Gözlerimi açmak istiyorum ama olmuyor sadece kocaman bir karanlık.Kendim bile karanlıktayım.Kimim ben onu bile bilmiyorum.Bana ne olduğu hakkında en ufak bi fikrim bile yok. Hayır bu olamaz hafızamı kaybetmiş olamam.Artık bu karanlıktan çıkmak istiyorum.Yavaş yavaş gözlerimi açmaya çalıştım ve evet sonunda başardım.E tabi karşımda iki tane meteor beklemiyordum.Ben uyandığımda hemen yüzleri gülüp uyandı uyandı diyorlardı.Kimdiki şimdi bunlar.
-Canım meleğim iyimisin
Utanarak iyiyim dedim sonuçta onu tanımıyorum.Belki abim belki sevgilim.
-Beni hatırladın mi hayatım.
-Kızın üstüne neden bu kadar gidiyorsun zaten zor bi dönemden geçiyor.
-Sana bize karışma hakkını kim verdi acaba?
Off yeter ya kim bunlar da benim hakkımda kavga ediyorlar.
-Yeter ikinizde benim hakkımda kararlar veremezsiniz kimsiniz ki siz asıl soru ben kimim.
Benim bağırmamı beklemiyor olmalılarki şarşırdılar.Bana sevgilim gibi davranan çocuk konuşmaya başladı.
-Bak canım doktor sana bütün yaşadığın şeyleri anlatmamamızı söyledi.Bu yüzden sadece bizim kim olduğumuzu falan anlatıcam.
Ben Burak yani müstakbel kocan sende Gizemsin benim karım.Bunun kim olduģunu öğrenmene gerek yok ama bu da seni hastaneye getiren adam.Bunları söylerken özelliklede karım derken o adamın suratına bakarak söylüyordu.
Anlamadığım bir şey var ben bu hastaneye nasıl ve neden geldim. Araba kazası falan olabilir mi?
Sorsam mı acaba ?
Ne kadar çok soru sordum ben ya
Of napıcam ben şimdi hiçbir şey bilmiyorum.Acaba annem ve babam kim.Bana kocam olduğunu söyleyen adam gerçekten kocam mı? Hem ben daha gencim bu yaşta evlenilir mi? Bana verdikleri telefonla bir şeyler kurcalıyordum.Ve bir mesaj gizli numara yazıyordu ama ben bunların hiçbirine bir anlam veremiyorum mesajda aynen şöyle yazıyordu.Kimden: Gizli numara
"Sen hafızanımı kaybettin yazık sana bebeğim :* "
Bu ne demek oluyordu şimdi. Acaba bunu Burak denen müstakbel kocama göstersem mi ?
Heh o da geldi iyi insan lafın üstüne gelirmiş.
Utana sıkıla konuşmaya başladım.-Immm Burak
-Efendim meleğim
-Bana bir mesaj geldi.
Hemen teleşlanmaya başladı.Söylemelimiydim bilmiyorum.Ama laf ağızdan bir kere çıkar.
-Hemde gizli numara
-Gizem çabuk söyle ne yazıyordu.
Neden bu kadar tepki verdi anlamıyorum hemen bu gizli numara olayı neymiş öğrenmem gerek.Ama bundan önce daha büyük bir sorun benim ailem yokmu.
-Burak sana bir şey diyeceğim
--Gizem eğer gizli numarayı soracaksan sorma ben bu olayı halledicem.
-Hayır gizli numara değil benim ailem yokmu neden gelmiyorlar ben burada hastanedeyim üstelik hafızam bile yerinde değil yoksa aileme söylemediniz mi?
Burak sorduģum soru üzerine tam cevap verecekti ki bir mesaj daha..
ARKADASLAR HIKAYEYI COK UZUN ARALIKLARLA YAZABILIYORUM OKULDAN FIRSAT OLMUYOR
SIZI SEVIYORUM