Melis' e bunu söyledikten sonra zaten şaşırmamışa benziyordu.Galiba o zaten benim Burağ'ı sevdiğimi anlamış.Zaten Burağı sevmem o kadar da şaşırıĺacak bi durum değil sonuçta biz evliyiz.Ama işte dışarıdan böyle gözüküyor çünkü biz Burak'la severek evlenmedik ki.
-Gizem zaten ben anlamıştım.Çok belli ettin kızım bence Burak'ta anlamıştır.
-Yoo Melis o kadar da belli etmedim aslinda
-Tabi canım tabi hiç te belli etmedin.Evet ya ben çok belli ettim ama düşünüyorum da Burak'ta beni seviyor.Ya aşkım yerim ben onu çok tatlı ya o benim bag egoistim ben ona çooook aşık oldum yaa.Bak yine kendi kendime konuşmaya başladım Melis' i unuttum.
-Dunyadan Gizem'e dunyadan Gizem'e
Melis artık bana böyle demeye başladı.-Tamam kızim ben burdayim zaten bune amk uzaydamiyım.
-Tamam la küfur etme amk
-Sen etmiyon mu amk
-La bu konuşma şeye döndu hani murat sakaoglunun vinesı vardıya ona döndü
-Aynen kanka yaa
Melisle bu saçma sapan konuşmadan sonra abur cuburlari yemeye başladık.Ya burak ta uyudu insan bi iyi geceler dimi bana ya seni düşünüyorum ben burda hih şuan olmayan Burağa atar yapiyorum bana bu buraga aşık olmak yaramadı ya ya ben ne çok ya diyom ya hahah ya.Offf kendimdem soğudum şuan.-Melis ya film mi izlesek acaba canim sıkıldı güya kız gecesi yapıyoruz ha
-Tamam kanka hadi ne izleyek
-Bilmem aslında aklımda korku filmi var
-Kızim ya izlemeyelim uyuyamayız
Hadi sen korktun gitcen burakciğına sarilcan ya ben ne yapıcan Batum da yok
-Of amk ya ne çok söylendin.Izleyelim işte
-Tamam lan hadi izleyelim
-Ne izleyelim
-E Gizem sen demedin mi izleyelim diye filmin adınıda sen bul
-Immm bence dabbe bir cin vakası izleyelimBen filmi laptoptan açtım.Filmin baslamasını bekliyoruz Ben filmi izleyelim dedim ama galiba ben korktum ha Meliste tik yok bide izlemeyelim diyodu amk ben daha başlamadan korkmaya başladim artık benim elim gözlerimde film baslamadan .Melis söylenmeye başladı.Kızım film izleyelim diye tutturttun kendin izlemiyorsun.Tamam be diyip izlemeye başladım.Başlarda korkulcak bir şey yoktu ama sonralardan korkmaya başladik.Film izlerken uyumaya başladık. Melis artik uyumustu ben de gözlerimi kapatıp uykunun beni esir almasına izin verdimm.
Arkadaslar lutfen yorum ve voteleri eksik etmeyin daha cok vote gelince yazma istegi geliyor olmayinca gelmiyor lutfen kisa oldu ama diger bolumu uzun yazmaya calisacagim.