Part 4

345 13 1
                                    



''Alsjeblieft Kaj, laat me met rust.'' zucht ik en ik ben verbaasd maar toch laat hij mn fietst los.

Als ik thuis kom zit mijn oma op de bank met een blik die ik net van haar ken.

"Hey, ik werd net gebeld door de directrice?'' zegt ze een soort van boos.

Alsjeblieft niet ook nog een keer oma.

''Maar laten we dat achter ons, we hebben nieuwe buren en daar gaan we vanavond bij eten.'' gaat ze verder.

''Okay'' zucht ik en loop naar mn kamer.

Ik ga op bed liggen en start popcorntime op.

''Saar, we gaan!'' roept oma van beneden.

''Ik kooom'' kreun ik.

Ik doe mijn haar snel in een staart en doe wat mascara op.

Als mijn oma aanbeld doet een vriendelijke vrouw open en zegt ons welkom.

Als ik de kamer binnenloop staat daar een jongen met bruin haar hij glimlacht en loopt naar me toe, hij steekt zijn hand uit.

''Hoi! ten 1ste wat zie je er mooi uit, en ten tweede ik heet Dioni!''

Ik voel dat ik bloos en kijk beschaamd naar de grond.

"Wil je misschien mijn kamer zien?'' zegt Dioni.

''Lijkt me leuk.'' glimlach ik, ookal vind ik het een beetje awkward wantja hij is knap en ik ben tja normaal.

Als we zijn kamer in lopen ziet het er gewoon uit als een jongens kamer.

''Heb je misschien zin om vanavond met mij en wat vrienden naar de club tegaan?'' zegt hij met twijfel in zn stem.

''Jawel..'' ik kan gewoon geen nee tegen hem zeggen!

''Leuk! ik haal je 9 uur op!'' glimlacht hij.

Na het eten gaan mijn oma en ik weer naar huis en ik sprint direct naar boven om me op te tutten.

Om precies 9 uur gaat de bel en zie dioni, ik zeg mijn oma gedag en stap achter op zijn scooter.

We rijden naar de club en daar staan zijn vrienden.

Omg nee, dit kan toch niet waar zijn!

-----------------------------------------------------------------

Oeeeeh wie zouden het zijn ik weet het al

"I hate you" ft. samuel leijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu