Pov Sara
'Samuel..' Fluister ik.
Hij kijkt op en deze blik herken ik uit duizenden dit moet hem wel zijn.
'Sara' lees ik van zijn lippen af.
Nu kijkt Kaj me ook aan en staart ook met open mond.
'Ik dacht dat je dood was Samuel dat ik je nooit meer zou zien ik lag nachten wakker Samuel nachten ik huilde me altijd in slaap, en nu.' ik voel de tranen over mijn wangen lopen.
Ik zie dat er ook een traan over zijn wang rolt.
Ik wil hem bespringen, zoenen, knuffelen en van alles tegelijk maar ik heb nu Kaj, Samuel liet me in de steek.
'Sara ik..' fluistert hij.
'Nee Sam, niet doen.' huil ik en loop leg mijn hoofd in mijn handen hopend dat dit allemaal een droom is.
Dioni kijkt me nu aan en ik wil nu gewoon een knuffel.
Ik loop naar hem toe en knuffel hem, hij aait over mijn hoofd en dat stelt me gerust.
'Laat ons anders even alleen, als jij dat ook goed vind Kaj?' zegt Dioni.
Kaj knikt kort en loopt met de jongens weg, Samuel kijkt nog een keer naar me.
Ik begin nu pas echt hard te huilen.
'Stil maar.' fluistert Dioni en verstevigd zijn greep.
'Hoe moeilijk het ook is babe, hij hoort nu ook bij ons en daar zullen we uiteindelijk mee moeten handelen. Je bent sterk dat weet ik en ja ik ben nog boos op je maar dat gaat wel weg. Don't worry about that.' Fluistert hij en geeft een kus op mijn hoofd.
Ik knik en veeg mijn tranen weg.
De jongens komen weer aangelopen en ik geef Kaj een knuffel.
Ik voel de ogen van Samuel op ons branden maar het boeit me even niet.
Zal het ooit weer goed komen tussen mij en Samuel?
------------------------------
Hii!
Voor welk team zijn jullie?
Team: Saruel (Samuel en Sara), Dara (Dioni en Sara) of team Kara (Kaj en Sara)
Laat het weten in de comments!
JE LEEST
"I hate you" ft. samuel leijten
Fanfic1 dag kan je leven veranderen. -------------------------------------------------------- Fanfiction with Samuel Leijten.