Part 11

242 14 0
                                    

pov Sara

Ruig word ik in een kamertje gedrukt en ze draaien de deur op slot, oke ik kan 2 dingen doen.

1 Ontsnappen.

2 Hier blijven en dood gaan.

Als ik dan toch mag kiezen doe ik optie een net wanneer ik naar de deur wil lopen hoor ik een bekende stem.

Samuel?!

pov sam

Ik weet al wie hier achter zit: Kaj Leroy. Ik pak mijn fiets en fiets snel richting mn oude 'clubhuis'. ja jongens nu weten jullie het, ik verkocht ook meisjes oke? ik was dom.

'Kaj, doe godverdomme open! ik weet dat je me hoort!' hijgend blijf ik rammen op de deur tot hij open word gedaan door, jawel hoor: Kaj.

'Kaj, luister godverdomme nu is heel goed naar me, geef me sara terug. nu.' schreeuw ik zowat in zn gezicht.

'Rustig Sam, tenslotte jij deed hier zelf aan mee, toch?' lacht Kaj.

'Hoor je wat je zegt Leroy, DEED' schreeuw ik uit.

'Je kan niet terug meer sam.' grijnst kaj.

pov Sara

'Rustig Sam, tenslotte deed je hier zelf aan mee toch?' deed samuel hier aan mee?

'Je kan niet meer terug Sam' wat doet hij hier aan mee? wil samuel mij ook verkopen, me zien pijnlijden?

Ik wist het: ik haat hem.

Uit woede trap ik tegen de deur aan, en hij was niet eens op slot, dus je weet het al ik viel er door heen.

En daar zie ik ze een wanhopige sam en een grijnzende kaj.

En ik kan mn tranen niet meer tegen houden, 'sam, hoe-hoe kon je dit doen?' ik kan amper praten doordat ik zo hard moet huilen.

'sara, ik kan..' stameld hij voorzichtig.

'NIKS 'IK KAN' SAMUEL GODVERDOMME JE HIELD ME GEWOON FUCKING VOOR DE GEK AL DIE TIJD SAMUEL AL DIE TIJD!' 

pov Kaj

De jongens zijn weg, ik sta hier tussen een schreeuwende sara en een kapotte samuel.

Ik geniet er met volle teugen van!

'Ja sara, zal ik je eens wat vertellen? Samuel hoorde altijd al bij ons en hij moest ons het eerste beste kwetsbare meisje brengen, en dat was jij sara.' grijns ik.

Ik zie sara opnieuw in tranen uitbarsten en ze rent weg, oh kut dat mag niet! jacob vermoord me.

'SARA!'



"I hate you" ft. samuel leijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu