Pov Samuel
De dokter komt het kamertje ingelopen, 'Meneer, ze is geopereerd maar we weten nog steeds niet of ze het gaat halen. Het spijt me.' zegt de dokter en loopt weg. Ik loop de kamer in waar Sara ligt. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten, ik pak haar hand vast en er rollen tranen over mijn wangen.
'Saar, je mag gewoon niet doodgaan na alles wat we samen hebben meegemaakt! Ik wil nog met je trouwen en kinderen met je krijgen!' huil ik.
Dan voel ik een hand op mijn schouder. Achter me staan Kaj en Dioni, 'we zijn er voor je bro.' zegt Dioni met een zwakke glimlach.
Kaj kijkt naar Sara en er rollen allemaal tranen over zijn wangen.
'Het is mijn schuld.' mompelt Kaj en begint nog harder te huilen.
'Nee, helemaal niet.' zeg ik zacht.
De dokter komt binnen gelopen met een blad in haar handen.
'Umh jongens, we hebben wat testen gedaan maar Sara blijkt zwanger te zijn.
We kijken de dokter alledrie geschrokken aan aangezien we allemaal wel de vader kunnen zijn, waarom heeft ze hier nooit wat over gezegd?
'Weet u misschien wie de vader is?' vraagt Dioni zacht.
'We weten het niet zeker maar we hebben een vermoeden dat het de bloedband is van de familie Jurado Gomez.' antwoord de dokter.
En dan ben ik officieel verloren Sara zou een kind krijgen van Dioni.
Dioni kijkt met open mond naar de dokter en krijgt tranen in zijn ogen.
'Maar,' begint de dokter. 'Zoals jullie weten zal Sara het misschien niet halen, maar we kunnen de baby alleen nu nog redden als we het er nu uithalen en haar geven wat hij/zij nodig heeft. Alleen we hebben toestemming nodig van de vader' en ze kijkt naar Dioni.
We kijken allemaal naar Dioni, zijn gezicht is verstijfd en hij weet niet wat hem overkomt.
Maar 1 ding weet ik wel, Sara is zwanger maar niet van mij maar van Dioni.
-----------
😱😱😱😱😱😱
Wat een drama he guys!
Hoop dat jullie het een leuk deel vonden! xx
JE LEEST
"I hate you" ft. samuel leijten
Fanfiction1 dag kan je leven veranderen. -------------------------------------------------------- Fanfiction with Samuel Leijten.