Part 14

249 16 1
                                    

pov sara

dit kan toch niet waar zijn? ik wrijf nog een keer in mijn ogen en hij is weg..

'Sara, wat doe je?' dioni staat op de trap in zijn badjas, 'nee niks, ik kom  eraan' hij schenkt me een glimlach en loopt dan weer naar boven.

Ik loop de keuken in voor een glas water en als ik me om wil draaien staat daar, is dit echt?

Kaj.

'Hey bae, lang niet gezien. alweer geen slimme zet he wegrennen 1x vergeef ik nog wel maar 2 keer?'

Hij loopt op me af en knijpt in mijn schouder, dan staat samuel ineens met een pistool gericht op Kaj.

'Schiet maar leijten' grijnst kaj maar voor samuel kan schieten pakt kaj een pistool en schiet samuel neer.

'NEEEE SAMUEL' tranen stromen over mijn wangen.

'Sara, sara, sara!' ik schiet recht overeind het was maar een droom.

Dioni zit naast me met een glas water, 'hoe laat is het?' vraag ik.

'Nog maar 03.00 uur, kom we gaan weer slapen' Dioni steekt zijn armen uit en ik ga erin liggen.

pov samuel

Waar is sara, bij wie is sara, wat doet sara?

Ik heb al nachten niet meer geslapen omdat ik bang ben waar sara is, ze haat me en wil me nooit meer zien.

je hebt het verpest leijten, verpest zeg ik je.

pov dioni

ik word wakker met een slapende sara naast me, haar mobiel gaat af; Onbekend

Ik besluit op te nemen.

'Met Dioni?'

Onbekend: 'Oh hallo, kan je me sara even geven?'

'Nee, die is hier niet.'

Onbekend: zorg maar dat ze er is want ik vind haar dioni, en als ik merk dat ze bij jou is dan ga jij er ook aan.

'Ken ik jou?

Onbekend: 'Ja dioni, jij kent mij.'


"I hate you" ft. samuel leijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu