Part 7

309 16 0
                                    

Ik open mijn ogen en kijk recht in de ogen van Kaj?!

"hey babe, je hebt mijn briefje gelezen toch dus waarom zo verbaasd?'' hij drukt een kus op mijn voorhoofd maar ik veeg het ruw weg met mijn mouw.

''Hup hup'' dringt Kaj aan en rolt met zijn ogen.

Ik sta op en doe mijn kleren aan, ik stap in mijn addidas superstars en doe mijn haar in een slordige knot.

''Perfect'' grijnst Kaj en pakt mijn hand.

Okay best creep, het was allemaal een droom maar in mijn droom was kaj ookal zo eng en stalkerig?

We lopen richting zijn auto en hij duwt me er nogal hard in.

''Pas op'' zeg ik kwaad.

''Kop dicht'' sist hij en gooit het portier dicht.

Hij stapt in en begint te rijden, en toevallig is op de radio 'Drag me down' van One Direction, ik vind hun echt zo leuk! vooral Harry!

Zacht neurie ik mee met de radio en zo te zien ergert Kaj zich en zet een ander liedje aan.

''Jezus Kaj!'' grom ik boos.

''Ik vond het irritand worden'' gromt hij.

''Best'' mompel ik en kijk boos voor me uit.

Later komen we aan bij een eng steegje, ''Ha Kaj! laat me lachen denk maar niet dat ik daar heen ga!'' maar voor ik het weet pakt hij me ruw bij mijn pols en sleept me de auto uit.

Ik vind het idee dat hij me sleept niet fijn dus besluit maar gewoon te lopen.

Later komen we aan bij het achterste deel van het steegje, en er komen 2 jongens aangelopen.

''Kaj, nieuwe vangst!'' roept de jongen en grijnst vies naar me.

''Ja boys, 900 euries en ze is van jullie!'' lacht kaj.

Wow wacht wilt hij me nou verkopen!

''Deal zegt de ene en lacht vies naar me.

Voor ik het weet haal ik uit tegen de jongens en trap Kaj in zijn zak.

Ik ren en ren en ren.

Blijven rennen Sara! denk ik in mezelf en ren door tot ik aankom bij een winkelstraat.

En daar zie ik: Samuel.

''Samuel'' fluister ik.

Zonder na te denken ren ik naar hem toe en knuffel hem met natte wangen kijk ik op en samuel kijkt me verward aan.

''Sara, wat is er met jou?'' begint hij zacht.

''Kaj, en 2 jongens en 900 euro en ik..'' en dan worden mijn ogen zwart ik voel nog net hoe Samuel me opvangt en om hulp schreeuwt.

-------------------------------------------------------

Ff tussendoor ik heb NIETS tegen kaj hij is amazing en mn fave, maar ik moet een slechterik sorryyyyyy!

xx


"I hate you" ft. samuel leijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu