''Kaj?''
''Jep, ik ben 100% Kaj'' lacht hij.
Ik loop naar beneden en open de deur, shit vergeten dat ik in mn eenhoorns onesie zit...
''Wat zie je er leuk uit'' lacht hij.
Ik lach en rol met mijn ogen.
''Wat doe je hier?'' mompel ik.
''Nou, umhh'' hij krabt achter op zijn hoofd.
Heel even spoken de woorden van oma door mijn hoofd -doe voor niemand open- maar wat kan er gebeuren dit is Kaj maar?
''Wacht, je mag wel even binnen komen'' grinnek ik.
Hij grijnst en stapt naar binnen.
''Sara, eigenlijk wil ik je ergens voor waarschuwen'' begint Kaj.
''Voor?'' vraag ik.
''Nou umh je gaat nogal veel met die ene gast samuel om, enne doe dat maar gewoon niet meer'' het klinkt streng maar even later glimlacht hij weer.
''Kaj, daar ga jij niet over dus doei!'' ik wil hem wegduwen maar hij is natuurlijk te sterk.
Ik zucht en plof op de bank.
"en Kaj waarom zou ik niet met sam om mogen gaan, niet dat ik dat deed ofzo want ik heb niks met hem.'' zeg ik stroef.
''Gewoon, fijne avond Sara.''
''Ass'' zucht ik.
Als hij buiten staat en ik de deur dicht wil gooien stopt hij zijn voet er tussen.
''wat?'' zeg ik bot.
''Sara, ik meen het als ik merk dat je wel weer met hem omgaat krijg je problemen schat..'' hij strijkt een plukje haar achter mijn oor maar ik duw zijn hand weg en gooi de deur dicht.
Ik zak tegen de muur om weer op adem te komen, raarste dag ever.
Ik stap in bed en val direct in slaap.
Als ik wakker word, zie ik dat het 7.00 uur is.
Ik sta op en loop naar de badkamer om mijn haar en make up te doen.
Ik zoek ook mijn kleren uit en doe vandaag mijn lage witte all stars aan.
Ik stap op mijn fiets en fiets naar de plek waar normaal Tessa, ik en Roos altijd afspreken.
Als ik er kom staan ze er niet, vreemd roos is toch altijd wel gewoon optijd.
ik kijk op mijn telefoon: 8.05 ik ben gewoon op tijd dus.
ik zucht en besluit te wachten.
Na een tijdje besluit ik weg te gaan als ze er nog steeds niet zijn, tranen branden achter mijn ogen maar ik houd ze binnen.
Als ik op school kom zie ik: roos en tessa!
Ik loop naar ze toe en begin te schreeuwen ookal weet ik dat iedereen me zou kunnen horen.
''STELLETJE KUT WIJFEN WAT HEBBEN JULLIE TOCH ME DE HELE WEEK BUITEN SLUITEN EN ME NIET EENS KOMEN OPHALEN OM SAMEN TE FIETSEN''
roos wil wat zeggen maar ik onderbreek haar en neem een hap lucht.
''IK ZWEER WAT HEB IK FOUT GEDAAN!'' voor ik het weet loop ik naar voren en haal ik uit tegen de wang van tessa.
"'Doe normaal!'' gilt roos en trekt aan mn haar.
Er vormen zich steeds meer mensen om ons heen, tot ik 2 warme handen op mijn schouders voel.
Die van sam.
Hij trekt me weg en neemt me mee naar binnen, hij haalt een doekje voor mijn bloedneus.
Als hij terug komt stort ik in tranen uit, waarom ik?
''sst..'' samuel aait over mijn rug en troost me?
Okay eng, samuel leijten die lief tegen mij doet wauw.
Na een tijdje komt een vrouw naar ons toe gekomen, Sara wil je met me mee komen?
Ik knik en loop achter de vrouw aan, en steek nog snel mijn hand op naar samuel.
Als ik binnenkom zie ik, yes mijn 'lieve vriendinnen'.
"Zo dames, ik heb gehoord dat jullie wat problemen hadden'' begint ze.
Ugh ik heb hier geen zin in ik sta op en ren weg, als ik mijn fiets pak en op wil stappen houd iemand mijn bagage drager vast.
''Laat los'' schreeuw ik, hier heb ik echt geen zin in.
Als ik op kijk zie ik: Kaj.
''Zo Sara, wat zei ik nou over omgaan met Samuel?'' zegt hij boos.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
AAAAAH, hoopten jullie ook dat het samuel was?
Sorry voor het wat saaiere deel
xxx
JE LEEST
"I hate you" ft. samuel leijten
Fanfiction1 dag kan je leven veranderen. -------------------------------------------------------- Fanfiction with Samuel Leijten.