Pov Sara
Okay wow wacht stop wow wauw wat?! Probeerd Dioni me nou te zeggen dat hij me ook leuk vind...?
Dioni kijkt naar zijn schoenen en ik weet eigenlijk niks uit te brengen.
'Ik uh.. wou je dit al een tijdje vertellen maar je was steeds zo van slag weetjewel..' Dioni praat heel zachtjes tegen me en kijkt niet op of om alleen naar zijn schoenen.
'Ik, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen Dion..' mompel ik.
'Maar je houd toch niet van Samuel?' Met hoop in zijn ogen kijkt hij me aan.
'Ik, ik denk van niet..?
Misschien hou ik toch wel van Samuel...
'Hoeze ik DENK van niet?' er vormt een traan in de ooghoek van Dioni, ugh waarom doe ik jongens toch alleen maar pijn?! maarja.. zei mij ook behalve Dioni dan.
Ik leg mijn hand op de wang van Dioni en hij sluit zijn ogen.
Pov Samuel
Boos kom ik thuis aan, nouja thuis.. bij Kaj.
Aangezien ik geen huis nog heb moet ik wel bij hem logeren, ik probeer Sara te bellen maar ze neemt niet op.. Ik besluit haar iets te geven, ze hoeft me dan niet perse te vergeven maar gewoon zodat ze me in iedergeval niet vergeet..
Pov Dioni
Ik leg mijn hand op die van Sara die nog rust op mijn wang, ze gaat op mijn buik liggen en ik aai over haar hoofd.
Als ze in slaap is gevallen til ik haar naar bed en geef haar een kus op haar wang, ik leg de dekens over haar heen en loop naar beneden.
Ik zet er een film op en ga op de bank liggen, als de film bijna is afgelopen zie ik sara aan het begin van de trap staan.
'Hey umh sorry dat ik je stoor maar ik had een nachtmerrie en..' mompeld ze.
Ik spreid mijn armen en ze gaat in mijn armen liggen.
Ze kijkt me aan en dan komt mijn droom uit.
Ze drukt mijn lippen op die van haar.
Ze valt in slaap en mompelt nog zachtjes iets..
Samuel.
JE LEEST
"I hate you" ft. samuel leijten
Fanfic1 dag kan je leven veranderen. -------------------------------------------------------- Fanfiction with Samuel Leijten.