Pov Samuel
Ik zit in de metro, zwijgend kijk ik uit het raam. Het is goed wat ik heb gedaan, dat is weg ben, dat Sara nu veilig is.
Ik zie hoe een jongen en een meisje hand in hand binnen komen lopen, ik trek mijn capuchon over mijn hoofd. Want dat is niet zomaar een jongen en een meisje dat zijn Kaj en Sara.
Pov Sara
'Kaj, wat waarom is hij weg?' ik tril en het voelt alsof ik elk moment in huilen uit kan barsten.
Zwijgend schuift hij mij een papiertje toe.
-Hi Kaj,
Ik ga weg, zoek me niet.
En al helemaal niet met Sara.
Sam.-
'Dit was het enige..' mompelt Kaj.
Zwijgend staar ik voor me uit, waarom doet Samuel zo?
'Kaj, we moeten hem zoeken ik zweer we MOETEN.' besluit ik vast.
Kaj schenkt me een zwakke glimlach en wenkt dat ik binnen kan komen om verder te praten.
Pov Dioni
Sara is nu al een tijdje weg, ik begin me ongerust te maken. Ze neemt haar telefoon niet op en reageert niet om mijn berichten.
Ik besluit nog een keertje te bellen.
-Met Sara, spreek iets in na de piep.'
Ik smijt mijn mobiel weg en leg mijn hoofd in mijn handen.
Ik weet 100 % zeker waar ze is denk ik..
Samuel.
Pov Sara
Ik loop het huis van Kaj binnen en het oogt heel rommelig overal liggen bierflesjes en vuile was.
'Uh sorry voor de troep' mompelt hij zonder om te kijken.
Ik ga op een stoel zitten en leg mijn been over mijn andere been.
'Wat is je plan..?' vraagt Kaj.
'Toen ik en Samuel nog veel contact hadden vertelde hij mij dat hij vrienden in Engeland had, we gaan naar het vliegveld en misschien komen we hem tegen.' zeg ik vast.
De volgende metro gaat over 8 minuten lees ik van mijn mobiel af.
'Kom Kaj, we moeten rennen.' we rennen richting het station en komen net op tijd aan om in te checken.
Ik ben bang, onbewust pak ik de hand van Kaj.
Hij kijkt even naar me en schenkt me een kleine glimlach.
We lopen de tram in en gaan zitten.
Waar ben je Sam? blijft maar door mijn hoofd spoken.
JE LEEST
"I hate you" ft. samuel leijten
Fanfiction1 dag kan je leven veranderen. -------------------------------------------------------- Fanfiction with Samuel Leijten.