Part 15

250 15 0
                                    

pov dioni

Okee vreemd? ja oke vroeger was ik best een slechte jongen ik neukte meisjes brak hun hart en zo begon de avond weer opnieuw, totdat ik 2 geweldige vrienden kreeg: Cass en Jai.

Als ik het ontbijt klaar is zit iedereen aan tafel, sara eet niet. de laatste tijd gaat het als volgt: Sara huilt, Sara valt in mijn armen in slaap, en zo gaat het weer opnieuw.

'Saar, eet wat.' ik schuif haar een bord toe met een bolletje met kaas.

Ze zegt niks en schuift het bord terug, 'sara...'

'Dioni, laat haar maar.' zegt sterre 

'Ze kan toch wel gewoon wat eten?' mompel ik.

'Dioni kappen..' dringt Jai aan.

'Jezus ik doe niks ik vraag haar alleen te eten, want als ze zo blijft doen gaat ze gewoon dood oke?' nu pas merk ik dat ik mijn stem verhef en bal mijn vuist op tafel.

'Sara, sorry ik...' ik wil haar hand pakken maar ze trekt zich terug en rent naar boven zoe en sterre volgen haar een ik krijg een kwaade blik van cass en jai.

Good job dioni..........

pov sara

'Sara, sara!' sterre en zoe staan op de deur te bonken, ik laat ze binnen en vertel ze dat k even buiten een rondje wil lopen, ze knikken en gaan terug naar beneden.

pov samuel

samuel je bent echt zo'n klootzak je hebt het verpest, ik eet al dagen niet meer, slaap niet meer, en ik snij mezelf, en dat allemaal om sara.

'ik ga naar het park' roep ik naar kaj.

'key maat.' krijg ik terug

'noem me geen maat' ik gris mijn jas van de kapstok en loop richting het park.

pov sara

ik loop door het park en ga zitten aan de vijver, als samuel en ik ruzie hadden fzo praten we het hier altijd uit, ik sluit mijn ogen en ga liggen.

even een moment voor mezelf.

Hoe zou het met samuel gaan? waarom denk ik telkens aan samuel?

omdat je van hem houd sara.

neeee, sara je haat hem!

allemaal stemmetjes gaan door mijn hoofd.

en dan hoor ik een echte stem

Sara?


"I hate you" ft. samuel leijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu