Louis kucağında oturan oğlanın üstünü çıkarttı ve genç oğlanın göğsünü öptü. Ardından kendi üstünü çıkardı. Kucağında duran oğlan ile yerlerini değiştirip onu alta alırken fısıldadı. "Bunu hızlı yapmalıyız bebeğim, her an birisi gelebilir" Harry başını salladığında Louis genç oğlanın dudaklarına bir öpücük daha kondurdu.
Ardından ellerini Harry 'nin kalçasına indirdi ve pantolonunu tuttu. Kemeri çözerken genç oğlanın göğsüne öpücükler bırakıyordu. Zamanları olmadığı için ön sevişmeyi çabucak geçmek adına oğlanın altını çıkardı. Ardından sertleşmiş penisi kumaşın üzerinden sıka Meleğin inlemesine neden oldu. Harry daha fazlası için kalçalarını kaldırdığında Louis onu yatağa bastırdı. "Uslu dur yoksa hiçbir şey elde edemezsin." Harry itaatkâr bir tavırla kalçalarını yatağa bıraktı. Louis onun iç çamaşırını da çıkarttı ve hafifçe aletini öptü.
Daha fazlası için zamanları olmadığını biliyordu. Kendi altı ve çamaşırını da çıkarttıktan sonra parmaklarından ikisini oğlanın ağzına uzattı. "Elimizde herhangi bir şey yok bebeğim." Parmaklarını olabilirmiş gibi daha da itti "Bu yüzden doğal yollar ile yapacağız." Harry başını salladı ve parmakları emmeye devam etti.
Sonunda Louis dayanamayacağına karar verdiğinde parmaklarını çekti ve dudaklarını öptü. Louis onun güzel olduğu fikrini düşünmeden edemiyordu. Altında hazır bir şekilde beklerken mükemmel gözüküyordu. Çok mükemmel gözüküyordu. Fakat yeterli değildi. Hiçbir zaman Louis için yeterli olmamıştı zaten. Olmazdı. Louis 'nin tek amacı seksti. Ve istediğini elde etmek üzereydi.
Eğilip Harry 'nin deliğini hafifçe dili ile ıslattıktan sonra ilk parmağını yavaşça içine itti. Harry acı ve zevk ile kalçalarını kaldırmaya çalışınca Louis onu şaplakladı ve kalçalarını geriye bastırdı. "Uslu durmanı söyledim Harold." Otoriter sesine karşı Harry yutkundu. İçinde hareket etmeye başlayan parmak ile kendinden geçtiğini hissediyordu.
Bedeni ikinci parmak ile kasılırken ne kadar dayanabileceğini bilmiyordu. Sonunda Louis parmaklarını kendi ile değiştirince acı ile küçük bir çığlık attı. Gözlerinin dolduğunu hissederek titredi. Louis onu sakinleştirmek adına eğildi ve öptü.
Sonunda gevşediğinde Louis hareket etmeye başladı. "O-Oh Louis!" Genç oğlan inlerken Şeytan sırıttı. "Adımı inle Meleğim!" "Louis!"
Harry kaslıklarında artan sızı ile bağırırken kulağına dolan fısıltıyı duyuyordu. "Sen benim Günahkârımsın Harry." Harry boşlarken zorlukla konuştu. "Senin Günahkâr Meleğinim." Ardından yorgunca gözlerini kapattı. Gerçekten de yorulmuştu.
Louis onun üzerindeki beyaz sıvıyı temizleyip iç çamaşırını giydirdi. Ardından eline gelen ilk kâğıda yazmaya başladı. "Mükemmel gece için teşekkürler Melek X"
Ardından bunun onu göreceği son sefer olduğunu bilerek gülümsedi ve dudaklarına bir öpücük kondurdu. Fazla masumdu belki hala. Fakat Louis onu içinde kirlettiğini biliyordu. İçeride bir yerde artık Harry eskisi kadar saf değildi. Her gün avuçlarında olan lekeler büyüyordu.
Louis odadan çıkarken yatakta yatan az önce becerdiği Meleğe baktı ve sırıtmasına engel olamadı. Yaptığı için pişmanlık duymuyordu. En küçük bir pişmanlığı yoktu. Hatta gurur duyduğu bile söylenebilirdi.
Bu son seferleri olsa dahi Harry 'ye sırıttı. Meleğin onun için özel olacağını biliyordu. Fakat bunu umursamıyordu. Sonuçta işleri bitmişti. Louis bu işe başlarken tek istediği kendisi için bir Günahkâr yaratmaktı. Ve olanda buydu. Kendisi için bir Günahkâr yaratmıştı. Harry, Louis 'nin Günahlarıydı. "Benim Günahkârım." Louis küçük bir kahkaha attı ve odadan çıktı. Fakat Harry 'nin sayıklamasını duymamıştı. "Senin Günahların."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrongdoer || Larry Stylinson
Fanfiction"Seni arındırmamı ister misin? Seni Günahlarından temizleyip benim yapmamı ister misin?” Ya da; Harry bir Melek ve ilk Günahını işliyor. Louis bir Şeytan ve Harry 'nin ilk Günahına tanık oluyor. -Short Story- Kapak için @captainsalaska 'ya teşekkür...