Petrecerea

784 82 7
                                    

[Sambata,Casa lui Louis la petrecere,10:48pm]
Niall:(Tinand un pahar rosu in pana care contine substanta toxica,se impiedica singur si rade usor)
Louis:(merge spre baiatul blond,se framanta cu unghiile)
Niall:Louis?(Isi termina restul bauturii,arunca paharul gol pe jos)Frumoasa petrecere.
Louis:Multumesc,cred.(Se uita in jur,emotionandu-se)este,um,Harry,unde este?
Niall:(isi da ochii peste cap)Probabil acasa,plangand in somn din cauza ta.
Louis:(gura i se deschide)Scuza-ma?
Niall:M-ai auzit Louis,tratezi baiatul ca un rahat,iti scrie constant,in fiecare zi,si nici macar nu ii trimiti un raspuns scurt si asta e destul de futut daca ma intrebi pe mine,sa fi cel mai bun prieten al lui sau orice naiba esti pentru el deoarece pare ca ii pasa de tine,il pui sa treaca prin multe,si stii ce nesigur e Harry,e prea bun pentru tine,prea fragil.
Louis:(Se uita la Niall uimit,aproape fara cuvinte,incepe sa se enerveze)Deci tu si cu el sunteti impreuna acum,sau ce?Pentru ca asa pare,Niall.
Niall:(chicoteste amar)Si ce daca suntem?Toata lumea stie asta pana acum Louis,esti suparat ca suntem?Harry e asa,nu stiu,diferit ai,Nenorocitul de Ashton (Niall mi-o platesti mai tarziu -.-) simte ceva pentru Harry,si inca simte,deci de ce naiba iti lucrezi asa tare nervii?Imi place de Harry,inceteaza sa fi un egoist nenorocit despre asta nemernicule.
Louis:(narile i se dilata,isi ridica pumnul,furios)I-am zis lui Ashton sa se retraga naibii sugatorule (mor),lui Harry nu ii plac porcii ca fine si ratatul de Ashton (-.-),doar spui toate astea pentru ca esti beat ca dracu acum.
Niall:Multumesc ca ai accentuat naibii ca sug p*la Louis(rade)asta a fost josnic pana si pentru tine,ce e cu tine si gayi!Esti asa un homofob Louis!Cand Harry ne-a zis ca e gay te-ai aprins ca un artificiu abia pornit!Esti asa de plin de tine rahatule!Nu pot sa cred ca iti sunt prieten.Esti de necrezut.
Louis:(zbatandu-se,in durere)N-Nu sunt un homofob,Niall,ș-știi ca nu asta e motivul pentru care nu vorbesc cu Harry.Il iubesc,e totul pentru mins,de ce naiba ai zice asta (se abtine din plans)
Niall:Nu te vad spunandu-i lui Harry asta!Care e motivul Louis,spune-mi ca sa nu am aceasta nenorocita teorie in cap care esti.(Amandoi observa ca oamenii incep sa se holbeze,Louis sta tacut si nu zice nimic,ii cade fata si ochii se umplu de apa)Esti asa plin de tine Lou.(Se intoarce sa mearga la Liam si Zayn,pregatit de plecare)
Louis:Niall asteapta-(se sperie,imbratisandu-se singur,cu inima franta)
Niall:Du-te dracu.






Nuuuuu Niall e asa rau :(
Ma durea cand am scris asta,a fost oribil.Team Louis sau Niall?
Eu Louis :(-Criss

Text Message;;Ls-TraducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum