Jocuri Video

658 71 0
                                    

[Casa lui Zayn,sambata,4:30 pm]
Harry:(limba in coltul gurii,apasa butoane pe telecomanda)esti praf la call of duty zayn (ranjeste,il impusca pe zayn si el moare)
Zayn:Du-te dracu Harry.(Arunca telcomanda pe pat,isi scoate telefonul)
Harry:(se abtine sa nu rada)Pot sa te intreb ceva?
Zayn:(da din cap,ii trimite lui perrie inimioare,se uita la Harry)ce e ?
Harry:Mi-ai trimis un email ieri,ca o gluma sau ceva?
Zayn:(se gandeste,confuz)Am fost cu Perrie toata ziua la petrecerea ei,m-am imbatat rau,dar nu imi amintesc sa iti fi trimis vreun email?Daca e ceva o sa iti trimit un mesaj.
Harry:oh,ok.(Continua sa se joace)
Zayn:De ce?Ti-a scris cineva intamplator sau ceva?
Harry(pune pauza)Da,credeam ca esti tu sau Liam,am uitat ca Niall si-a stricat telefonul,asa ca poate a fost Ed sau Ashton,poate chiar Michael,glumeste așa uneori,mesajul spunea doar Chiar imi lipsesti.
Zayn:(zambeste diabolic)sau poate ai un admirator secret.
Harry:Nu as crede asta Zayn.Oamenii abia ma cunosc la scoala.
Zayn:Tu,Harold,gresesti domnule,uite-te la fața aia frumoasa,cine nu ar vrea sa te cunoasca.
Harry:(ranjeste)da,in fine.(isi da ochii peste cap jucaus)esti gata pentru alta runda?
Zayn:OK!Pregateste-te sa iti iei bataie.(Harry rade)
Harry:Da,vom vedea.

Text Message;;Ls-TraducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum