Țigari

694 74 5
                                    

[Lacul Grasmere,Vineri dupa scoala,5:15 pm]
Louis:Parul tau e mov
Michael:E lilac,la dracu.(Isi scoate bricheta verde,se apleaca pe masina lui,țigara in colțul gurii,se joaca cu bricheta,mormaie)Deci,Lou,cand ai inceput sa fumezi?
Louis:Nu stiu sincer(ia bricheta de la Mike,isi aprinde țigara,inhaleaza)Poate de cand...
Michael:(rade usor)De cand tu si sclavul tau sexual v-ati despartit?
Louis:(expira fumul,se uita urat la Michael,observa ca are dreptate,se incrunta)Cu siguranta nu e sclavul meu sexual,e prietenul meu cel mai bun,da?Deci te rog nu il asocia cu nimic de genul asta,e grosolan,dar din nou,tu esti destul(pretty) de grosolan Mike.
Michael:Dragut(pretty)?Da,grosolan?(se preface ca se gandeste,zambeste)Da.Si in plus nu trebuie sa devi protector pentru iubitul tau Lou,glumeam,ce e cu voi doi oricum,tot aud rahaturi de la Niall,apoi Ashton nu se va opri din vorbitul despre el,e ca si cum cei doi sunt intr-o competitie pentru el,e asa enervant.
Louis:Competitie?(isi termina tigara,o arunca in lac,se uita la Mike)Crede-ma,Niall si Ashton pot vorbi,pot sa se lupte,sa bolboroseasca,si sa se te enerveze pana cand ii doresti moartea lui Harry 'al meu' (Mike isi scutura capul)dar cei doi nu il vor castiga vreodata,nu cand e indragostit numai de mine.
Michael:(ranjeste)Indragostit numai de tine?Louis,ai putea spune asta,dar cand Harry realizeaza in final ca nu esti acolo pentru el,sau ca nu il accepti pentru cine e,cand il loveste in cap ca un sac vechi de cartofi,va trece peste,scuze dar cineva trebuie sa iti spuna.Nici nu cred ca voi doi sunteti buni unul pentru celalalt,nici macar nu esti gay!Si te astepti ca Harry sa te iubeasca doar pe tine?Nu as putea sa o fac,de asta nu sunt gay,doar prea multa homosexualitate daca ma intrebi pe mine,nu am nicio problema cu prietenii mei gay,e doar faptul ca toti aveti ceva de rezolvat.
Louis:(inghite in sec,stie ca are dreptate)Deci H-Harry o sa renunte curand la mine si va trece peste?Asta incerci sa spui?Doar pentru ca nu sunt gay va renunta si ma va parasi?Nu stiu cum o sa fac fata la asta,sa fiu sincer,probabil o sa fiu in patul meu cu un ursulet vechi mancand inghetata si uitandu-ma la o romanță banala.
Michael:(ranjeste)Suna ca un lucru pe care l-ai face dupa ce ai inima franta,dar sunt in echipa Harry de data asta,daca nu vei renunta la jocul asta si vei fi cu adevarat cu Harry,si in final sa iesi din dulap,pentru ca toti stim ca esti gay Louis...
Louis:(frustrat)Nu sunt gay!
Michael:(isi da ochii peste cap)Sigur.Deci lasa-ma sa vad,nu esti gay,dar nu esti nici straight pentru ca nu te intalnesti cu fete,il iubesti pe Harry si il vrei numai pentru tine,dar nu vrei sa fi cu el,sa mai adaug o data ca nu esti gay,devi gelos ca o fosta...
Louis:Asta a zis Liam dar continua.
Michael:Da pentru ca Daddy Liam are mereu dreptate oricum,deci devi gelos oricand e in preajma altui tip,care ori Niall ori Ashton,si vrei ca viata lui sa se invarta in jurul grozavului Louis.
Louis:Cam asa.
Michael:(da din cap)Cred ca ai vrea sa vorbesti cu Luke despre asta,nu sunt gay deci cu siguranta nu te pot ajuta Lou.
Louis:Ce legatura are faptul ca nu esti gay cu asta?Si nu imi spune ca vorbesti de Luke,Luke ca un zaharel si mirodenii si tot ce e frumos,unicorni mereu pe fundul lui,sclipicios si cu bulbuci si mereu fericit de parca abia a castigat loteria,Luke Hemmings.
Michael:Pentru ca ai nevoie de punctul de vedere al unui gay in tot fiasco-ul,si da unicorni si sclipici si toate rahaturile frumoase Luke.
Louis:Bine,dar daca nu ma poate ajuta sa repar asta atunci ma voi intoarce la tine pentru ajutor sau la Liam si Zayn.
Michael:E bine pentru mine Lou,o sa ai nevoie de tot ajutorul din lume,climaxul asta creste incet ai ceva imi spune ca tu esti evenimentul principal.

Yey,inca un capitol
Spuneti-mi opiniile voastre si la 15 voturi voi pune next.
Vreau comentarii pentru ca e un capitol lung.

Text Message;;Ls-TraducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum