[Dupa scoala/terenul de fotbal,3:15 pm,Miercuri,"Cerand ajutor de la un gay cu pulover roz]
Luke:(sta lenes pe terenul de fotbal langa Lou,stilul Indian)"Ei bine salut strain dragut nu arati-"(se uita la Louis,se stramba)"Fermecator azi."
Louis:(isi da ochii peste cap)"Inca dandu-te la mind chiar daca arat ca rahatul?Credeam ca ai trecut peste deja(ofteaza adanc,chicoteste putin)
Luke:(zambeste,roseste putin,isi musca buza)"Oh Lou.Ai fost doar un crush din clasa a 8a,nu te flata si nu mai aduce vorba(se gandeste,ranjet obraznic)plus ca am pus ochii pe o bomboana,doar astept momentul potrivit sa il prind in degetele mele mici si dragute."
Louis:"Apropo de dragut"(se uita la puloverul lui)"De ce puloverul roz?Adica pe bune Luke?Esti asa gay?"(glumeste,zambeste putin)
Luke:"Nu ai auzit deja?Sunt cam cel mai gay din toata scoala."
Louis:"Cu siguranta.Nimeni nu va fi mai gay ca Luke Hemmings."
Luke:"si sa iti raspund la ultima intrebare(zambet nesincer)Port roz Miercurile."
Louis:(se ineaca razand)"Nu imi spune ca ai citat Mean Girls!"
Luke:"Ba cred ca am facut-o.Dar pe bune Lou.De ce m-ai chemat aici?Ce e asa important de trebuie sa vorbim?"
Louis:(se opreste din ras,isi apasa buzele intr-o line dreapta)"Cred ca deja stii raspunsul la asta."
Luke:"Oh da.Faimosul Harry Styles.Ce nume dragut pentru un baiat dragut cu par dragut si obraji draguti si buze sexy-"
Louis:(enervat,ii arunca o privire mortala)"Luke."
Luke:"Oh pai scuza-ma ca ma gandeam pentru o secunda cum e sa iti bagi limba in bunaciunea aia."
Louis:(mormaie)"Sa fim seriosi Luke.Chiar am nevoie de sfatul tau sau ajutorul sau cum naiba vrei sa numesti situatia mea-"
Luke:"Salveaza povesteaza Louis.Toti prietenii tai stiu despre situatia dintre tine si Harry dar nu cred ca asta e despre Harry sau altcineva ci despre tine.Uneori te afli in mijlocul nicaeriului si uneori in mijlocul nicaeriului te afli.La ce incerc sa ajung e cativa pasi Louis,ai nevoie sa ii faci singur,e singura cale sa afli unde vrei sa fi."
Louis:(sopteste,mormaie)"Da stiu."
Luke:"Si asta e partea unde afli cine esti."
INTREBARE:cat de bine credeti ca va urma Lou sfatul lui Luke?A avut dreptate sau a gresit?
Next la 20 de voturi.
CITEȘTI
Text Message;;Ls-Traducere
FanfictionUnde Harry ii trimite mesaje lui Louis si el nu raspunde niciodata pentru ca ii e frica de respingere. autor:@chrisney101 traducere:hessaandbooks