Pranzul

718 82 1
                                    

[La scoala,Luni,in sala de mese 12:35 pm]
Niall:(Bucuros)Harry s-a intors!(isi pune o mana in jurul lui Harry,Harry roseste putin)
Louis:(se uita in sus,se incrunta la mana lui Niall,se intoarce,furios)
Zayn:Ne bucuram ca te avem inapoi Hazza.(il bate usor pe spate,ranjeste)
Harry:(rade putin)E bine sa fiu inapoi.(Zambeste larg aratandu-si gropitele,se uita la Louis,se incrunta)
Liam:Ma simteam de parca nu te-am vazut de ceva timp amice,vii la inghetata dupa scoala,da?(Il bate usor pe cap)
Louis:(tacut,tasteaza pe telefon)
Harry:(isi musca buza)Nu pot (se uita repede la Louis,ofteaza,se uita din nou la Liam)Am multe teme de cand am lipsit
Liam:(se uita intre Louis si Harry,se bosumfleaza)Poate data viitoare,atunci
Niall:Harry arati dragut azi(chicoteste la compliment,zambeste la Harry,mana tot in jurul lui,il aduce mai aproape)
Harry:Merci,cred.(Ranjeste usor,incearca sa ascunda roseata)
Louis:(tranteste telefonul pe masa,toata lumea tresare si se uita la Louis,iese cu viteza din cantina)
Harry:Ce e cu Lou?(Tresare la intrebare,deja stiind raspunsul)
Zayn:Cred ca inca incearca sa se obisnuiasca (,) cu faptul ca cel mai bun prieten al lui e-(zambet trist)
Harry:Da,inteleg.(clatina din cap,buclele ii cad in fata,incearca sa isi retina lacrimile,suspina)
Liam:(ofteaza)Ma duc sa vorbesc cu el.(Se ridica,zambeste la Harry,il urmeaza pe Louis)
Harry:(chicoteste amar,sopteste)Ma uraste.

Text Message;;Ls-TraducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum