[Casa lui Liam la focul de tabara/campat,8:03pm,Vineri,part 1]
Harry:(Se bosumfleaza,isi pune nalba pe un bat)"Vreau sa merg acasa."
Niall:"Te-as putea duce acasa,nu trebuie sa stam."(il priveste pe Ashton,se uita urat,se uita inapoi la Harry)"Am putea pleca acum Harry"
Harry:(isi arde putin nalba,inca o mananca,mesteca incet)"Nu nu,e bine,putem sta,doar pentru nalba totusi."(Zambeste cu nalba in gura)
Niall:"Ok babe,si te rog Hazza,mananca cu gura inchisa."(Se stramba la Harry)
Harry:"E asa buna."(rad amandoi,Niall isi pune bratul in jurul lui Harry,roseste)
Ashton:(lui Harry)"Buna iubire."
Harry:"Buna."(ii face usor cu mana)
Ashton:"Primesc un salut cu mana?Asta e tot?Ridica-te si imbratiseaza-ma,vrei?"(Harry se ridica si ii ia mana lui Niall din jurul lui,Niall se bosumfleaza,Harry isi pune bratele in jurul gatului lui Ashton,Ashton isi pune bratele in jurul taliei lui Harry)Harry:(miroase)"Mereu mirosi dulce."
Ashton:(sieși,mormaie)"Mereu ti-a placut asta,nu-i asa?"
Harry:(inca il imbratiseaza)"Hmm?"
Louis:"As putea sa primesc si eu o imbratisare?"
Harry:(surprins,se indeparteaza repede de Ashton,Niall se ridica langa Harry in aparare si protectiv)"Louie?Buna,n-nu stiam ca vei veni."
Louis:"Liam mi-a scris,eu si Mike eram deja afara deci am decis sa ne oprim."
Ashton:"Michael e aici?Unde e el?"(Se uita in jur,il vede vorbind cu Zayn despre ceva important)"Ma duc sa vad despre ce vorbesc."(catre Harry)"Ne vedem mai tarziu iubire."(ii face cu ochiul,Louis si Niall se uita urat la Ashton)
Louis:(catre Niall)"Macar avem ceva in comun,niciunuia dintre noi nu ne place de pusti."
Niall:(rade putin)"Da,cred",(Eleanor si Perrie il cheama pe Niall,ofteaza)"Ma duc sa vad ce vor."(Lui harry)"Vei fi okay iubitule?"
Harry:"Da,du-te si vezi ce vor,nu plec nicaeri."
Niall:"Ok."(Zambeste,merge spre ei)
Louis:"Iubitule?Vad ca va merge destul de bine."
Harry:(Nu stie ce sa spuna,se incrunta)"Da,ai putea zice asta."(Se gandeste pentru el)
Louis:"Harry am putea vorbi?"
Harry:(ras emotionat)"Vorbim,asta e vorbit,nu?"(Se incrunta)"Vorbim in sfarsit",(forteaza un zambet)"Hai sa nu ruinam vorbitul,da?"
Louis:"Nu,adica...Stii,ca in vorbit.Despre tot."
Harry:(aproba din cap,se uita in jos,tacere lunga si ciudata,inspira)"Ok Lou,sa vorbim."
CITEȘTI
Text Message;;Ls-Traducere
FanficUnde Harry ii trimite mesaje lui Louis si el nu raspunde niciodata pentru ca ii e frica de respingere. autor:@chrisney101 traducere:hessaandbooks