Parcul

751 77 2
                                    

[Duminica,Parcul Lacul-Oak,la leagane 3:17 pm]
Niall:te simti mai bine?(il impinge pe harry pe leagan din spate)
Harry:Da,voi fi bine,inca am o febra mica,dar sunt bine.(Isi lasa capul pe spate,Niall se uita la Harry)
Niall:(ranjeste) Vrei un sarut?(Harry isi clatina capul,buclele miscandu-i-se,Niall zambeste si il saruta scurt pe buze,Harry nu se gandeste prea mult la asta,doar da din umeri)
Niall:Vei veni la scoala maine?
Harry:Da,cred ca da.(sta tacut putin)Ceva nou?
Niall:(se gandeste putin)Am avut o cearta cu Louis ieri.(Sta pe leagan,da din picioare)
Harry:Chiar?(Ridica o spranceana)Despre ce?(Isi leagana picioarele,le loveste usor)
Niall:(Isi freaca ceafa,zambeste)Tu,sau asa cred,eram beat deci imi amintesc doar putin si parti,apoi am spus "du-te dracu",apoi am plecat cu Zayn,Luke ne-a dus acasa,Liam a stat si cred ca inca e acolo.
Harry:(confuz,amuzat,curios)De ce v-ati certat pentru mine?
Niall:Ei bine el a intrebat daca esti la petrecere si am zis nu,si apoi a continuat de acolo cred,l-am si mentionat pe Ashton si s-a enervat,(chicoteste)chiar mi-a spus ca o sug.
Harry:(se incrunta)Nu a fost prea frumos
Niall:Stiu,dar asta e Louis,asa e el.
Harry:(zambeste scurt)ei bine,hai sa mergem acasa,da?putem vorbi despre asta la mine acasa.
Niall:(ranjeste)Nu pana cand nu imi dai alt sarut(Harry se ridica si se aseaza in poala lui Niall)
Harry:M'kay,un sarut.(Isi pune mainile pe obrajii lui Niall si il saruta scurt)



AHHHHHH
Deci,nu ma intelegeti gresit,inca mai sunt narry shiper,dar godddd im sooo TEAM LOUIS
E asa cute cand vad Narry,dar i mean,cmon,sunt larry shiper si vreau larry cat mai curand
Ce credeti despre relatia dintre Harry si Niall?

Text Message;;Ls-TraducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum