Cei mai buni prieteni

642 65 3
                                    

[Casa lui Liam foc de tabara/campat,8:35pm,Vineri,partea a2a]
Louis:(Sta langa Harry,emotionat,tremurand)Vreau doar sa incep prin a spune cat de rau imi pare ingeras,stiu ca am facut un rahat prin a te ignora,si prin a fi un nemernic despre tot,stiu ca ce am facut a fost gresit,si la dracu,stii cat de mult vreau sa iau inapoi toate lucrurile rele pe care le-am facut.
Harry:(tresare,mic,pufneste trist)Lou nu cred ca poti sa iei inapoi ce ai facut,m-ai ranit asa mult,iti scriu constant si nu primesc niciodata un raspuns,esti mereu un nenorocit cu mine fara motiv cand nu am facut nimic rau!(plangacios)Ai fost cel mai bun prieten al meu Lou,si ma doare asa tare,stii ca urasc cand oamenii ma parasesc,si apoi tu faci ce urasc cel mai mult,stii ca urasc sa fiu singur,stii in ce situatie sunt,stii cum sunt,pentru numele Domnului Lou(sopteste)Iau medicamente,si o stii.
Louis:(simtindu-se vinovat,ranit,se intinde dupa el,Harry il lasa sa ii mangaie bratul)Ingeras stiu,stiu,mi-as dori sa ma intorc si sa imi trag o palma vechiului eu pentru ce am facut,si cel mai rau lucru a fost ca te-am ranit,pentru ca atunci cand te-as rani,s-ar intoarce asupra mea chiar mai rau,incercam sa ma adun,da-mi o pauza ingeras,ai fost cel mai bun prieten al meu pentru ani buni si cand mi-ai zis ca esti....stii tu,m-am cam panicat,a fost gresit ca te-am lasat balta,capul meu era stupid si nu functiona bine,tot vreau prietenia noastra inapoi Harry,te rog,nu as putea sa mai rezist o zi cu noi asa.
Harry:Nu stiu Lou,se simte ca si cum avem asa mult de vorbit dar totusi cuvintele nu vor iesi,amandoi avem asa multa munca de facut,daca vrem sa fim din nou pe aceeasi pagina,si pentru noi sa avem aceeasi relatie-M-Ma refer la prietenia pe care o aveam inainte.Cand ti-am spus ca sunt gay nu stiam cum vei reactiona si asa ai facut-o Lou!Ai fi putut sa vorbesti cu mine in loc sa fugi.
Louis:Cum ai fi vrut sa reactionez!(Harry tresare,furios)Cat de mult aveai de gand sa nu imi spui ca esti gay?Pana cand te prindeam tragandu-ti-o cu Ashton,sau cu Niall?
Harry:N-Nu incerca sa schimbi subiectul,imi pare rau-(furios,tipand)In numele Domnului nu esti tu cel carear trebui sa isi ceara scuze?!Nu eu sunt cel care te-a lasat cand treceai prin ceva!Tot ce am vrut era un nenorocit de prieten Lou!Un prieten!Prietenul meu cel mai bun de fapt!Si nu erai acolo!Macar Ashton sau nenorocitul de Niall erau acolo.Ce?Ma placi mai putin acum pentru ca sunt gay!
Louis:Nu nu e pentru ca esti gay e faptul ca ai tinut asta ascuns fata de mine pentru nu stiu cat timp!Asa ma simt Styles,cel mai bun prieten al meu a tinut secret un lucru enorm fata de mine!Dumnezeu stie ce mai tii ascuns fata de mine,poate esti de fapt o fata,sau poate ai fost adoptat,lumea nu va stii niciodata.
Harry:Si asta e exact de ce nu ti-am spus,pentru ca stiam ca asta va fi reactia ta dar stiindu-ma credeam ceva complet diferit pentru ca sunt un prost Louis,stiam ca ma vei trata mai rau ca un rahatul de pe talpa pantofilor tai,stiam ca nu vei fi alaturi de mine,Louis nu ma pot schimba,ori accepti asta ori opreste-te dracului.
Louis:(ofensat)Asta nu e adevarat,la dracu!Nemernicule-Cand te-am tratat asa?!-Sobolan stupid-Asta crezi despre mjne?
Harry:Ok bine!Ar fi trebuit sa iti spun din prina zi dar nu stiam ca vei reactiona ca un mare nemernic despre asta
Louis:Stiai ca eram un nemernic inca din ziua in care ne-am intalnit si nu incerca sa te joci,crezand ca totul va fi ok,si totul fructos-cu bule-si fermieri fericiti despre asta,puteai usor sa treci peste,sa ma eviti,in loc de a face greseala sa imi devi prieten.
Harry:Da,sriam ca erai un nemernic,si acum in sfarsit vad ca esti chiar unul mai mare,deci asta fac acum.(Pleaca nervos,Louis il trage inapoi)
Louis:Harry Edward Styles nu indrazni sa pleci de langa mine!
Harry:Sau ce Lou?Esti un idiot nenorocit!Si nu pot sa te suport acum,ai trecut de la a-ti cere scuze la a te certa cu mine foarte repede deci ce arata asta?Arata ca nu vom fi niciodata la fel din nou.(Isi trage mana si Louis inghite in sec)Asa ca du-te dracu Louis.
Louis:(devastat)Harry nu ma parasi!Vorbeam!Nu poti face asta!(Harry continua sa mearga)Te-am crezut asa mult!Ce prieten esti!(tipa)Daca ma parasesti nu voi mai vorbi cu tine niciodata!
Harry(se opreste din mers,nu se intoarge,plangand)Bine.

Asta a fost capitolul,dupa cum vedeti e lung asa ca vreau multe voturi si comentarii,suntem pe locul #91 in fanfiction si vreau sa crestem.
Va iubesc si multumesc ca cititi.
Intrebare:Cum credeti ca se simte Louis?Si de ce credeti ca ia Harry medicamente?

Text Message;;Ls-TraducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum