Verificari

617 52 3
                                    

Verificari:
[Casa lui Louis,5:16pm,Duminica,Verificand prietenii apropiati]
Liam(Bate la usa usor,Jay vine si o deschide,zambeste)"Buna ziua doamna T,e Lou acasa?"
Jay:(se incrunta putin)"Da,e sus,nu se simte bine,nu a iesit din camera lui in ultimul timp si nu nu mananca,stii ce are?Sunt ingrijorata."
Liam:(se incrunta,gentil)"Nu am nicio idee,nu l-am vazut de Vineri,si nu mi-a raspuns la niciun mesaj sau apel,nici macar celorlalti prieteni."
Jay:(fortand un zambet)"Ei bine e sus,prima usa la dreapta,striga-ma daca ai nevoie de ceva."
Liam:(da din cap,urca,bate la usa lui Louis)"Louis?"
Louis:(irascibil,frustrat)"Pleaca."
Liam:(isi da ochii peste cap,deschide usa,il vede pe Louis in pat)"Wow Lou,arati al dracului de bolnav,de fapt arati aproape mort,daca nu stiam asta mai bine m-ai fii speriat de moarte-"
Louis:(fiindu-i greata,uscat,abia poate vorbi)"Da,m-am prins,arat ca un mort,ca un zombie,multumesc ca ai confirmat evidentul,chiar apreciez."
Liam:(ingrijorat)"Lou e totul okay?"
Louis:(sarcastic)"Chiar arat okay Liam,multumesc ca ai intrebat."
Liam:(sta pe marginea patului lui Louis,serios)"Pe bune Louis,ce dracu e cu tine,ai ratat petrecerea mea de Vineri pentru ce?Tu si Harry v-ati certat?"
Louis:"Nu,ei bine ba da,dar asta nu e motivul pentru care am plecat,ei bine de fapt este,doar nu voiam sa fiu inconjurat de oameni pe moment,voiam sa fiu singur.Asa ca am mers acasa."
Liam:(panicat,galagios)Ai mers acasa!Locuiesti la aproape o ora departare de mine Lou!De ce nu puteai sa imi spui,te-as fi lasat acasa."
Louis:"Linisteste-te,bine?Nu am vrut sa va stau in cale,va distrati si aveam nevoie de o plimbare oricum,voiam sa imi limpezesc mintea intr-un fel."
Liam:(scutura din cap)"Sigur Louis,dar asta nu explica de ce stateai acolo aratand ca dracu,arati de parca nu ai mancat de zile intregi,probabil de aceea nu te simti prea bine,trebuie sa mananci Louis."
Louis:"Nu."
Liam:(suparat,ferm,scuturand din cap)"Nu?Louis nu poti continua asa,cu cat mai mult nu mananci,vei fi mai bolnav si situatia poate ajunge mai rea ca acum.De ce nu mananci,e din cauza lui Harry?"
Louis:(zbatandu-se,ranit)"I-i-au medicamente pentru asta deci nu e mare lucru,oamenii au propriile lor probleme in viata pe care trebuie sa le infrunte de unii singuri,si ale mele nu il implica pe Harry si nici pe tine.Deci te rog,am totul sub control,mi s-a intamplat inainte de Harry,dar inca de cand relatia noastra e asa cum e,a devenit mai rau.De aceea e mai bine pentru noi doi sa nu fim impreuna acum,nu e bine penfru mine si sanatatea lui."
Liam:(pune piesele cap la cap,se incrunta)Louis ai o tulburare de alimentatie?Pentru asta erau acele medicamente pe care le-am ridicat la dulapuri?Suntem ca fratii,trebuia sa imi spui."
Louis:"Ce?Daca ti-as fi spus ai fi incercat sa ajuti?(ia o gura mare de aer,chicotit rece)Sunt dat dracului Liam.Nu poti repara sticla sparta,chiar daca iti vei intrece limita te vei taia incercand."
Liam:(isi preseaza buzele intr-o linie dreapta,inca incruntandu-se trist,incearca sa schimbe subiectul)"Cum ramane cu tine si Harry?"
Louis:"Noi doi?Nu mai e niciun noi doi,am terminat-o,simplu.Nu vom mai fi vreodata la fel,cred ca e cel mai bine daca mergem pe drumuri diferite,doare,da,dar voi trece peste asta curand."
Liam:"E cel mai bun prieten al tau Lou,si stiu ca inca il iubesti.Sunt sigur ca se raneste la fel ca tine,toti stim ca e mai bine sa vorbiti despre asta-"
Louis:"Deja am incercat sa vorbim despre asta si vezi unde ne-a adus?Dupa cum am zis va trece peste ca mine,probabil am dat dracu toata prietenia dar ce e facut e facut,si nu e nimic ce ar putea schimba asta."
Liam:(fara cuvinte,se ridica sa plece)"Poti spune ca ati terminat-o,ca prietenia voastra s-a sfarsit dar toti stim ca tu si Harry va veti impaca din nou,voi doi sunteti ca albul din orez.(se duce la usa lui Louis)Si Lou,(zambeste putin)nu uita ca ai si alti prieteni in afara de Harry,deci incearca sa ne arati niste apreciere,nemernic inconsiderabil,ca si poate,nu stiu,raspunde dracului la telefon."
Louis:"Asa voi face nenorocitule."
Intrebari:Ce credeti despre starea curenta a lui Louis?

Text Message;;Ls-TraducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum