IMPORTANT!CITITI NOTA DE LA SFARSITUL CAPITOLULUI
[Casa lui Harry/Doarme la el,2:00 am,Sambata,"Cand blondul confeseaza in sfarsit"]
Niall:(sta in partea opusa lui Harry,niciunul nu poate dormi,se uita la tavan)"Harry."
Harry:(se intoarce sa se uite la Niall)"Da?"
Niall:(roseste in intuneric,il tine de mana pe Harry)"Chiar te plac.Te plac de asa mult timp si nu mai pot pastra secretul fata de tine.Stiu ca trebuie sa fim prieteni buni dar e asa greu sa nu fiu cu tine in felul in care vreau."
Harry:(chicoteste putin,zambeste)"Niall.(rade)Stiam deja ca ma placi."
Niall:(ridica din sprancene,zambeste,putin jenat)"Ceva dinauntrul meu mi-a zis ca stiai.E asa evident?(Respira adanc,ii zambeste lui Harry)Nu a mers planificat."
Harry:"E asa evident incat toata scoala stie.Nu sunt prost,stii."
Niall:(isi trece degetul mare pe obrazul lui Harry)"Da,stiu iubire."
Harry:(se joaca cu degetele lui Niall)"Deci(ranjeste)Cum ai fi vrut exact sa mearga?"
Niall:"La finalul marturisirii mele,aveam de gand sa te intreb daca vei fi iubitul meu."
Harey:"Deci ce?Tehnic ma intrebi acum?"
Niall:"Tehnic."(Zambeste)Da."
Harry:(putin confuz,usi ridica sprancenele)"Nu stiu ce sa spun."
Niall:(sincer,ametit)"Asculta.Stiu ca treci prin multe cu Louis acum,dar cred ca daca as fi iubitul tau l-as lua mai mult de pe mintea ta pentru ca ai fi mai implicat cu mine,Harry.Nu ai fi trist in fiecare zi intrebandu-te daca iti voi scrie inapoi,te-as scoate in oras,te-as lua dimineata ca sa mergem impreuna la scoala,ti-as spune noapte buna in fiecare noapte.Te vei simti iubit macar o data in loc sa il ai pe nenorocitul ala stupid blocat in capul tau 24/7,voi avea grija de tine Harry.Deci ce spui?"
Harry:(socat,uimit,nu stie ce sa spuna)"C-chiar nu stiu "
Niall:"Te rog doar spune da."
Harry:"Eu-"(e intrerupt de Niall care il saruta pasional,saruta inapoi,isi infasoara bratele in jurul gatului lui Niall,rup sarutul pentru a respira)
Niall:(se bosumfleaza,vrand mai mult)"Te rog."
Harry:(zambeste)"Okay.Voi fi iubitul tau Niall."
Nuuuu Louis ai grija Narry e pe val :(
Scuze ca nu am postat de cateva zile,doar ca sunt foarte ocupata si autoarea nu a mai postat de mult,asa ca mai sunt doar 2 capitole(cred) si dupa va trebui sa astept update-ul
Va rog,hai sa incercam sa aducem din nou povestea in top,votati,dati mai departe
Inseamna mult pentru mine
Daca aveti sugestii pentru carti pe care as putea sa le traduc,cu larry,as fi bucuroasa sa vorbesc cu autorul
CITEȘTI
Text Message;;Ls-Traducere
FanfictionUnde Harry ii trimite mesaje lui Louis si el nu raspunde niciodata pentru ca ii e frica de respingere. autor:@chrisney101 traducere:hessaandbooks