[Cafeneaua Ruby Evergreen,12:45 pm, "Spunandu-i vestile lui tati"]
Harry:(intra in cafenea,il vede pe Louis pe scaun,se entuziasmeaza,zambeste la pulover-ul lui mare si roz si ochelarii mari,isi trage o palma mental,se duce la Louis) "Ei bine buna straine."
Louis:(nu isi ia privirea din carte,isi incruciseaza picioarele)"Pari fericit"
Harry:(se aseaza langa Louis)"Pentru ca sunt.(se uita la masa,vede L+H pe ea,zambeste,isi trece varful degetului peste ea)Deci vad ca stam la aceeasi masa din nou impreuna ca mereu in clasa a 9a."
Louis:(sarcastic)"Si acum suntem seniori,si asta e prima data cand stam impreuna in 3 ani."(inchide cartea,se uita in sfarsit la harry)
Harry:(isi trece mainile prin par,chicotit emotionat)"Deci care e faza cu pulover-ul roz?"
Louis:(isi da ochii peste cap)"L-am luat de la Luke.Credeam ca e dragut."(isi ridica spranceana la harry)"Ce vrei?"
Harry:(isi aminteste ce rau e Louis,ia o gura mare de aer)"Doar voiam sa iti zic ca (se grabeste) Niall vrea sa fiu iubitul lui."
Louis:(socat,putin suparat,strange cartea,sarcastic)"Ce sunt eu,taticul tau sau ceva?Imi vrei binecuvantarea?"
Harry:"Nu,d-doar credeam ca ar trebui sa fi primul care stie.Chiar daca avem neintelegerile noastre in ultima vreme"
Louis:(se incrunta,inca suparat)"Deci,ce i-ai spus?"
Harry:(se uita la L+H,se joaca cu degetele,emotionat)"Am zis da."
Louis:(ofteaza,foarte furios dar nu o arata)"Bine pentru tine.Sper ca esti fericit acum Hazza."(Harry se uita in ochii lui Louis confuz)"Ce te astepti sa spun?"(Sarcastic,iubitor)"Oh Harry te rog paraseste-l pe nenorocitul de Niall si fi cu mine,nu te merita,eu te iubesc el nu.Paraseste-l si fi cu mine sa avem un final fericit."
Harey:(se ridica,ochi inlacrimati,furios)"Esti un nemermic.Si inceteaza sa folosesti nenorocit inainte sa spui numele iubitului meu,da?Pa Louie."
Louis:Si inceteaza sa imi mai zici Louie,nu mai e dragut."(zambeste fortat,ii face cu mana lui Harry cand iese din cafenea,se incrunta cand pleaca)
Harry:(lacrimi in ochi,se opreste din mers,telefonul ii vibreaza in buzunar,il scoate)
Email nou// de la:oceankap66
Oceankap66:Felicitari la gasirea fericirii in loc sa ma astepti sa apar.
-
Si acum vom astepta sa posteze autoarea
Va iubesc,Criss.
CITEȘTI
Text Message;;Ls-Traducere
FanfictionUnde Harry ii trimite mesaje lui Louis si el nu raspunde niciodata pentru ca ii e frica de respingere. autor:@chrisney101 traducere:hessaandbooks