10. Mesto Northington

54 3 2
                                    

"Kam to vlastne ideme?" spýtal sa Alex ked dole pod nimi neboli bytovky ale husté lesy. Finnick chvíľu mĺčal ale asi uznal za vhodné povedať mu to. "Ideme do mesta Northington je to mesto kde žijú všetci lovci, kde majú svoje úrady,domy,rezidencie,obchody,kostoly a podobne. Nie je to hlavné mesto ale pre lovcov z okolia ktorý tu žijú je to ideálnym utočiskom. Centrum v ktorom ste boli bola len taká riadiaca stanica no mesto je jedno veľké bludisko" povedal a na chvíľu sa odmĺčal. "Za kým tam ideme?" spýtala sa zvädavo Sisa. "Ideme za veľkým mágom, za kúzelníkom Rolandom Wertheri. Je veľmi uznávany a dobrý čarodej" prehodil Finnick. "Myslíš,že ju vylieči včas?" spýtala sa Katy pošepky, keď sa Alex zaoberal Lucy. Finnick na ňu len pozrel a zrýchlil. Zrazu sa všetko začal rozmazávať a stromy začali miznúť a o chvíľu z nich bola len zelená dlhá šmuka. To iste sa stalo s oblohou. Katy pocítila tlak a zavrela oči aby jej s toho neprišlo zle.

¤¤¤¤¤☆¤¤¤¤¤

Boli to tí istý muži čo ich naháňali v chodbách centra. "Kde sú moji rodičia!?" vyhŕkol zo seba Chris keď sa spamätal. "Neboli tu keď sme prišli" povedal bezvýrazne jeden z nich. "A čo ten mŕtvy pes!" vyštekol Chris. "Brechal na nás, nemohli sme dovoliť aby nás prezradil tak sme ho zabili" povedal bezvýrazne druhý. "Pôjdete s nami" povedal muž a dýku stále držal pred Chrisom. Nastalo ticho. Nikto neurobil ani krok. "No tak bude to! Hýbte sa!" vyštekol druhý. Hris využil moment prekvapenia a kopol mužovi do ruky. Dýka mu z nich vypadla. Muž sa zohol a Chris ho obišiel a kopol. Druhý muž sa vyrútil na Thea no ten roztvoril dlane a ukázal mužovy znamenie ktoré si tvoril počas rozhovoru s mužmi. Muž ho uvidel. Bolo jednoduchý. Tri čiary vodorove a cez stred vlnitá čiara ktorá sa zvažovala v polovici znamenia dole. Muž si chytil oči a zvrieskol. Theo sa rozbehol za Chrisom do domu. Panika a adrenalín ním lomcoval. Muž do ktorého kopol Chris načiahol ruku a chytil Thea za nohu. No Theo mu ukázal znamenie ktoré mu popálilo oči lebo si ich chytil do dlaní a skríkol. Theo vbehol do domu. Našiel Chrisa v panike prezerať dom. O niekoľko sekúnd počuli z vonku hlasi: "Sú dnu. Rýchlo" kričal jeden. Chris zavolal Theo do svojej izby a zatvoril dvere. Nervózne šťukol zámkou. Dvere boli z dreva. Stred bol tak isto drevený. No hore aj dole bolo matné sklo. Chris odstúpil a začal hromadiť veci ku dverám. Slko ktoré bolo dole prasklo a objabili sa zakrvavené ruky. Theo zvrieskol. A vtedy mu svitlo. Sklo. Vytiahol z vrecka kúsok skla ktorý im dala Mellise. Zatiaľ čo Chris barikádoval dvere Theo sa snažil príjsť na to ako sa to používa. Chris už nemal s čim dvere barikádovať. Postavil sa za Thea s očakávaním. Dvere zapraskali a vyleteli s pántov. Spadli pred Thea a Chrisa. Dnu sa nahrnuli muži. Theo v panike držal sklo tak silno pred sebou,že sa porezal a vytiekli mu priamienky krvi a stratili sa v skle. Sklo sa začalo vlniť. Muž schytil Thea za rukáv trička ale neskoro. Sklo ich pohltilo. Čistý priezračný vír ich schytil a unášal. Chris na všetko zabudol. Nechal sa unášať vírom a bolo mu jedno kde skončí. Zatvoril oči a naplno sa tomu oddal.

¤¤¤¤¤☆¤¤¤¤¤

"Musíme niečo spaviť lebo umrie!" skríkol Alex na Finnicka. Finnick sa zadíval na Lucy. Bola bledá a rana ktorú mala bola pravdepodobne zapálena lebo s toho blúznila a stekali z nej kvapky potu. Potom pozrel na Katy ktorá sedela vedľa neho a vymenili si pohľady. "Dobre" povedal Finnick a vybral z niekade dlhú paličku s ostrím hrotom. Podal ju Alexovi. "Urob jej znamnie" povedal. "Čo?" spýtal sa Alex s vyvaleními očami. "Urob jej znamenie" zopakoval Finnick. "Dobre ale čo tam mám nakresliť?" čumel na paličku Alex. "Ukaž sem" povedala Sisa a vychmatla mu paličku. "Čo tam má by?" spýtala sa bez okolkov. "Znamenie pokoja" povedal Finnick. "Ale to sme ju nohli hned vyliečiť nie!?" napadlo Katy. "Neriskoval by som to. Nech ju radsej vylieci kúzelník. Predsa len nevieme aké su tie zranenia vážne. Čo keby sme jej tým ešte viac uškodili?" povedal s vážnosťou v hlase. Sisa v okamihu začala kresliť znamenie. Na chrbát ruky pri zápästí sa jej tahalo nepotorne načarbané znamenie ktoré ešte trochu svietilo. Boli to dve ruky vedľa seba. "Nie som ktovie ako dobrá maliarka ale asi by to mala zabrať" povedala Sisa a vrátila paličku späť Finnickovi.

¤¤¤¤¤☆¤¤¤¤¤

Leteli stále do prazdna. Padali padali a padali. Okolo nich nič len modrožltá slabá silueta. Theovi sa zazdalo,že vidí pole. O cvíľu na to stažka dopadli do hliny a pšenice. Theovi z ruky vypadlo sklo. Zaryl tvár do hliny. Cítil,že vedľa neho dopadla stažka dalšia postava. Bol to zrejme Chris. Theo pocítil,že ho Chris myká. Theo sa zaprel o ruky ktoré sa mu zaborili do hliny a vytiahol sa o kus s hliny. Potom vstal a oprášil si rifle a tričko. Započuli hlas. "Tak tu ste, čo sa deje?" hlas prichádzal zozadu. Keď sa otočili uvideli bežiacu Mellisu. Chris bežal k nej. Theo ešte hľadal v pšenici sklo ktoré im dala Mellise. Potom ju našiel a otočil sa k Mell. "Tak čo sa deje?!" pýtala sa. "Napadli nás v Chrisovom dome tý muži čo boli v centre" povedal Chris keď k nim dobehol Theo. "Čo chceli?" pýtala sa ďalej. "Aby sme išli s nimi ale nič viac" povedal Theo. "Dobre,že ste ušli. V centre sa tiež niečo deje. Keď som tam prišla chceli ma zajať. Vraj som sa s vami spykla" prehodila Mell. "Ale v čom?" nechápavo sa spýtal Chris. "To neviem." kývla plecami Mell. "Čo budeme teraz robiť?" spýtal sa Theo Mellisi. "Musíme ísť za Finnickom do mesta Northingtonu. Potom niečo spolu vymyslíme". "Ale ako sa tam dostaneme?" spýtal sa Theo. "Portálom len má to jeden háčik" poznamenala Mell. "Aký!?" zhrozil sa Chris. "Je v meste" dodala Mell. "Idú predsa busy dajako sa tam dostaneme...." povedal Theo. "Ehm....no a kde vlastne sme teraz?" poobzeral sa Chris. "Velmi ďaleko za dedinov,nechcela som aby nás niekto našiel" povedala Mell a dodala: "tak by sme sa asi mali vratiť". "Hej no" poznamenal Chris. Vtedy Theovi svitlo. "Moji rodičia. Skoro som zabudol. Musím sa ísť pozrieť či sú doma" povedal a bežal späť k dedine. "Musíme zavolať Alexovi a povedať čo sa deje" povedal Chris a bežal za Theom. Mellise sa spamätala a bežala za nimi.

¤¤¤¤¤☆¤¤¤¤¤

"O chvíľu sme tam" povedal Finnick a začal spomaľovať. Zrazu spomalil a začal klesať. Pred nimi sa začali dvýhať stromy do výšli v akej vtedy neboli. Klesanie bolo hrozivejšie a hrozivejšie. Katy pocítla úzkosť. Chytila sa sedadla a zavrela oči. O niekoľko sekúnd pocítila silný náraz, až s ňou podskočilo. Keď otvorila oči boli na prašnej ceste. Všade okolo nich poletoval prach od kolies. Stromy sa pred nimi rozťahovali a uvoľňovali im cestu. Keď sa Sisa a Alex pozreli cez zadné sklo von, stromy sa za nimi opäť zaťahovali. "Neuveriteľne" poznamenala Katy. "O chvíľu sme tam" prehodil Finnick a skrútil volant prudko do ľava. Katy si trochu privykla na to,že im stromy robia sprievod. Zazvonil mobil. Alex ho nemotorne vybral z vrecka a dvyhol. "Čo sa deje Theo?" začal hovoriť. "Zautočili.....muži v čiernom......utiekli....." šumelo v slúchadle. "Tak toto je Northington" povedal Finnick. No Katy nič nezbadala. Slnko jej svietilo do oči. No keď slnko zašlo za strom vtedy zbadal veľkú bránu okolo ktorej bol veľky striebristý múr. Ťahal sa od jednej strany až nevedno kam. V strede pre nimi bola veľká brána ktora bola otvorená. "Čo? A kde ste teraz? Ste v poriadku?" kričal do telefóna Alex. Ozvalo sa len: "Mellise......sme v poriad.......prideme za.......". "Je tu slabý signál" kričal ďalej Alex. Telefón onemel. "Haló?!" vyvalil oči. "Brána ma ochranné polo a to ruší signál" povedal Finnick a pozrel sa do zrkladla ktoré bolo v strede nad hlavou aby videl ako sa tvári. Bol trochu zmätený. Už boli pred bránou. "Pocítite mierny tlak" povedal Finnick a v tom momente prešli bránou.

¤¤¤¤¤☆¤¤¤¤¤

Fúha. Asi jedna z najdlhších častí
Dúfam,že sa bude páčiť. :D
Normal_xx_2015

ZnameniaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora