O týden později
Pohled Jahne.
Byla jsem v tmavé místnosti, tu místnost jsem si pamatovala až moc dobře. Bylo to u babičky, jezdívaly jsme tam každý týden, protože babička byla nemocná. Ale v téhle místnosti jsem byla asi 5-6 krát, bylo to totiž na půdě, která byla většinou zamčená. ,,Jahne? Jahne!" zakřičel na mě někdo. Ten hlas.. Ano! To je ten hlas, který mě pronásledoval 2 roky. byl to její hlas ,hlas Prue. ,, Jahne , okamžitě uteč!" pořád křičela. ,, Prue? Kde jsi!" začala jsem křičet ze zoufalství. ,, Jdi pryč." zašeptal někdo vedle mě. ,, Prue?" zeptala jsem se. Pak se celá místnost osvítila, ale ona tam nebyla. Pak jsem jen ucítila chlad a vítr a o sekundu na to tam byl pán. Měl takovou šedou až modrou kůži a za sebou plášť. Zvedl ruku a já se vznesla do vzduchu. Přitlačil mě ke zdi . Nechápala jsem co se děje, ale jedno jsem věděla, že jestli mě bude ještě chvíli tak umřu. Když jsem už chtěla umřít a necítit to někdo vtrhl dovnitř. ,, Nech ji být!" byla to Prue. On se na ni otočil a mě pustil, konečně jsem se nadechla. ,, Vem s tohle!" zakřičela a mávla rukou směrem na almaru, která tam stála. Ona na něj sletěla. Kulila jsem oči. Ona strčila ruku do kapsy a vyndala papírek. ,, Duchu vzdušných vírů, tady nemáš sílu. Nikdo tě tu nechce jen, smrt tě s tímto kouzlem vem!" zakřičela a on se zvířil jako tornádo a pak zmizel. ,, Jahne jsi v..." nedořekla to, protože on se objevil. Mávl rukama a Prue začala padat dozadu až vypadla z okna. ,, Prue!!!" zakřičela jsem se slzami v očích a běžela k oknu. Ležela tam nehybně. ,, Moc tří je zničena. Konečně!" zaskřehotal ten chlápek.
,,Prue!!!!!!" zakřičela jsem když jsem se s trhnutím probudila. Posadila jsem se a utřela slzy, které mi stékaly po tváři. ,, Jahne." zašeptal někdo. ,, Co to.." nedořekla jsem to. Uviděla jsem ji. Prue! ,, Prue..." vydechla jsem. ,, Moc tří.." řekla a pak zmizela. Zírala jsem do místa kde stála s otevřenou pusou. ,, Prue." řekla jsem a zavřela oči.
Tak máme tady další kapitolku, těším se až napíšu další. Asi zítra nebo možná dnes, ale to ještě nevím. :)
ČTEŠ
I can't resist (Fred Weasley) POZASTAVENO ⚠
FanfictionTakže, jelikož si myslím, e je málo povídek o Fredovi Weasley tak se pustím do psaní téhle :3 snad se bude líbil :3.