3. Část

636 30 0
                                    

Byly jsme v kupé když přišli ti dva šašci. ,, Madam Morenová, madam Learnová." začal George a mrkl na Kate, která se začervenala. ,, Mohli bychom si přisednout? " pokračoval Fred. ,, Jasně. " zasmála jsem se. George se sedl vedle Kate a Fred vedle mě. ,, Ale, ale naši dva šašci mají nový účes ano?" začala se smát Kate. ,, To víš, že jo, kvůli dámám jako jste vy dvě. " řekl a oba se zazubili.  tu hchvíli někdo otevřel dveře kupé. Byla to Kar. ,, Pánové moje sestra Karmen. Kar, tohle jsou šašc.. ehm dvojčata Weasleyovi. " řekla jsem a zazubila se na Freda. ,, Jo, pamatuji se jak si mi o ní vyprávěla před 4. lety. " řekl a usmál se na ni. Úsměv mu oplatila. ,, A co potřebuješ?" zeptala jsem se. ,, No, holky říkaly, že tady nabalujete kluky. " řekla a zachichotala se ,, Vážně? A s jakými holkami máme vlastně tu čest?" zeptal se George. ,, No přeci s Jessie, sestrou Merrie Hetové, a Amandou, sestrou Angelin. " řekla jsem.  George viděl, že je Kate nepříjemné mluvit o Angelině tak ji jen objal. Jenže tudy zrovna prošla Angelin a hodila po Kate vražedný pohled. Kate si toho všimla a chtěla si jít s Angelin promluvit. Vstala, ale v tu ránu vlak začal brzdit. Kate spadla do Georgovi náruče. Ale něco se stalo. Kar tam už nebyla. Asi odešla za těmi holkami. Dveře kupé byly otevřené dokořán. George a Kate se dívali jeden druhému do očí, když jsme uslyšeli hlas ,, Ještě jsem si tam zapomněla šálu." Byla to Angelin a když viděla jak George s Kate byli od sebe jen pár cenťáků.... Nemohla to tak nechat. ,, Ehm ehm." řekla a vstoupila do kupé. ,, Měli byste se obléci do hábitů." řekla naštvaným hlasem pořád upřená pohledem na George. , Dík An." řekl George. To už jsem viděla jak se Angelině zatínají pěsti a v tu ránu vytáhla hůlku a namířila jí na Kate. ,, Od té doby co jsi s ní, pořád děláš samé kraviny! A říkáš mi An! Vždy jsem pro tebe byla Angel-jako andě, a teď?! An!" křikla na něj. ,, Experiarmus!" vykřikla jsem hůlka jí vyletěla z ruky. Natáhla se po ní, ale když pak uviděla jak ti dva sedí vedle sebe tak udělala skandální věc. Sedla si Georgovi na klín. George řekl,, An myslím, že by si měla jít." ona se postavila a utekla.  

O hodinu později.

Pomohla jsem Georgovi vylákat Kate do společenské místnosti, aby provedl to co měl v plánu. Když se pak George objevil u pohovky a ukázal palec nahoru. Pak jsme obě vešly do pokoje, ale bylo tam překvapení nejen pro Kate, ale i pro mě. Červené růže zdobily naše postele a my se divily co tam dělají. A na obou bylo napsáno: Půjdeš se mnou na rande? Ale každá měla jednu věc jinou. Ctitele. Kate měla George a já... Freda.

Vyšly jsme z pokojů s kyticemi. Stáli tam oba dva.,, A kdo tu nabaluje?" zasmála jsem se. ,, Ano" řekla Kate. ,, No... Ano." řekla jsem já. šly jsme se převléknout a vyrazili jsme. Rande proběhlo večerním piknikem, když všichni byli na večeři. Bylo to bezva. Po "večeři" jsme šli do společenské a Kate s Georgem šli do našeho pokoje. ,, Moc se mi to líbilo." řekla jsem Fredovi. ,, Jo mě taky." řekl Fred. Chvíli jsme se na sebe dívali a pak vstal a řekl,, tak dobrou noc." ,, dobrou." řekla jsem zklamaně a vstala jsem. Otočil se, že půjde, ale ve mě něco hrklo a udělala jsem tu nevýslovnou věc. ,, Frede." řekla jsem otočil se na mě a já ho zlehka políbila. Polibek mi začal vracet. Chytl mě za pas a já mu ruce zabořila do jeho nádherných vlasů. Dlouho jsme se líbali, ale ani jeden nechtěl přestat. Když jsme se od sebe odtrhli Fred řekl. ,, Tohle jsem chtěl udělat už pěknou řádku let." a já ho pohladila po tváři a řekla jsem ,, To já také." pak mi řekl dobrou noc a políbil mě na noc. Ale já nechtěla tenhle nádherný okamžik zničit a začala jsem ho líbat. Trochu jsem pootevřela ústa a on mi strčil jazyk do pusy. I já ten svůj zapojila do hry. Pak jsme se od sebe konečně odtrhli a já ho objala a pak už jsme šli každý do svých pokojů. Jak jsem tak od Kate zjistila, tak se s ní George taky začal líbat. Obě jsme byly v sedmém nebi. Trvalo hodinu než jsme usnuly, ale podařilo se.

Tak doufám, že se vám moje další část líbila, ale už asi nebudu psát každý den. Pokusím se, aby alespoň teda jednou za den vyšla kapitola, ale mám hodně školy. Budu se snažit psát ve volném čase, třeba před tréninkem. A děkuji za přečtení. Koment i vote potěší díky :)

I can't resist (Fred Weasley) POZASTAVENO ⚠Kde žijí příběhy. Začni objevovat