Z pohledu Jahne.
Na Štědrý den:
Ráno jsem se probudila, protáhla se a podívala na hodiny. Bylo sedm. Odfrkla jsem si s myšlenkou, že to bude zase ten nudný den. Ale pak jsem zjistila, že je Štědrý den!,, Konečně!" řekla jsem celkem dost nahlas. Byla sobota, takže to bylo ještě lepší. ,, Ty vole holky, vstávat!" zakřičela jsem a vstala z postele.I po dvou minutách tam ležely v říši snů. Vzala jsem s hůlku a prstem jsem přitlačila na její konec. ,, Tak budete stávat nebo ne?!" řekla jsem, stále bez odpovědi. ,, Jak myslíte." odfrkla jsem si. ,, Aquamenti." řekla jsem a z hůlky vyšlehl proud vody, který cákal na všechny 3 dívky. ,, Co to kurva?!" zakřičela Amber. ,, No do prdele!" začala na mě hulákat Kate. ,, To jsi nás nemohla vzbudit normálně?!" začala Rose. ,, Co je tak důležitýho, že nás budíš v sedm a ještě k tomu v sobotu?!" zařvala Kate. ,, Jsou Vánoce!" zakřičela jsem. ,, To jsi nás nemohla vzbudit o trochu dřív?!" začaly na mě všechny hulákat. Holky domů na Vánoce nejely, chtěly si to tu se mnou užít. A o té věci s Prue jsem nikomu neřekla. Akorát jsem si dnes potřebovala zajít do knihovny a podívat se na tu moc tří. Všechny jsme okamžitě vběhly do koupelny nalíčit se. Vzala jsme si na sebe červené tílko s nápisem Christmas forever! a na to zelený svetr s vánočním stromkem a legíny. Vešla jsem do společenské a sedla si ke krbu. Chvíli jsem se koukala do ohně a pak si někdo sedl vedle mě a začal mě líbat na krku. Otočila jsem se a uviděla zrzavé vlasy. ,, Fredy.." řekla jsme a vymanila se z jeho objetí. On se na mě podíval se psíma očima a já ho políbila na rty. Až došly holky a kluci šly jsme společně na snídani. Byly perníčky, bábovky sušenky a tak dále. Byla škoda to sníst. Já se rychle najedla a pak šla do knihovny.
Hledala jsem od regálu s historíí o kouzelnictví, až po slavné kouzelníky. Nemohla jsem nic najít. Sedla jsem si do mého křesla a přemýšlela. Pak, ale vypadla z police vedle mě kniha. Dala jsme ji zpět, ale pak zase vypadla. Chtěla jsem ji dát zpět do regálu, ale pak jsem si všimnula toho obalu. Nic tam nebylo napsané. Otevřela jsem ji a podívala se na ten divný znak. Ještě nikdy jsem ho neviděla. Pak, ale vypadl lístek na, kterém byla napsané Strana 103. Otočila. jsem na tu stranu a přečetla nadpis nahlas. ,, Druhy čarodějnictví" zajímalo mě to tak jsem četla dál. Dozvěděla jsem se, že to jsou dva druhy. Kouzelníci a čarodějky. Podívala jsem se na ten nadpis pořádně a v tom obrovském O bylo napsané lehkým písmem. Strana 126 otočila jsem na tu stranu a tam bylo to co jsem hledala. Čarodějnictví a pod tím, moc tří. ,, Je to velmi zvláštní moc u sourozeneckých čarodějnic." Co tím chtěla Prue říct? To je jedno tím se budu zabývat později. Teď jdu do společensky. ,, Kde jsi byla?" zeptal se mě Fred ve společenské místnosti. ,, V knihovně." řekla jsem v klidu. Jen zakýval hlavou a šel se se mnou posadit. ,, Ahoj zlatíčko." řekl někdo za mnou otočila jsem se a stál tam... Táta! ,, Tati! " zakřičela jsem a objala ho. ,, A já jakože co?" řekl někdo vedle něj. Byla to máma. ,, Mami!" objala jsem ji. ,, Co tu děláte?" zeptala jsem se. ,, Musíme ti něco říct." řekl táta, který zvážněl. ,, No?" řekla jsem. Máma se nadechla. ,, Jsi čarodějka." ,, C-co že?!" zakoktala jsem. ,, I tvá sestra je. Po pravdě se jmenuješ Piper Jahne Halliwelová. Začalo se ti říkat Jahne, od té doby co jsme se dozvěděli, že je tvé sestra Prue čarodějka. Aby jsme to zamaskovali změnili jsme ti jméno. Já jsem čarodějka a tvůj otec kouzelník. V naší době to bylo zakázáno, proto musel tvůj táta odjet, ale před čtvrt rokem se tento zákon zrušil. V naší rodině Halliwelových se vždy rodí dcery a jejich jméno začíná na P. A ještě něco máš kouzelnou moc. Určité schopnosti. Udělej tohle." řekla a podivným způsobem mávla rukama. ,, Tak fajn." odsekla jsem a udělala to. A zůstala jsem stát s otevřenou pusou, protože celá společenská místnost byla zmrazená. Máma se usmála. ,, To si ze mě děláte srandu?!" začala jsem vyšilovat. ,, Po 17 letech mého života mi tohle řeknete?!" ,, Zlato nás to mrzí, ale mi neměly na výber." řekla máma, která mě názorně objala. ,, A ještě něco, ty a Karmen neboli Pheobe a Prue jste moc tří." řekl táta.
Tak jsem to stihla :) Skombinovala jsem to se seriálem Čarodějky. Snad se vám to bude líbit :)
ČTEŠ
I can't resist (Fred Weasley) POZASTAVENO ⚠
FanfictionTakže, jelikož si myslím, e je málo povídek o Fredovi Weasley tak se pustím do psaní téhle :3 snad se bude líbil :3.