22. Část

102 3 0
                                    


Z pohledu Jahne:

Objevili jsme se v obrovské místnosti kde uprostřed stál něco jako lví výběh a kolem toho 'byla něco jako menší tribuna. Brumbál tam stál s neutrálním výrazem, za to já jsem byla vyděšená, protože u tribun byla skříň se zbraněmi. ,, Albusi?" řekl někdo z mojí pravé strany. ,, Alice." řekl ředitel. ,, Tak dlouho jsem tě neviděla." řekla žena s zelenýma očima a špinavě blond vlasy. ,, Ráda tě znovu vidím." usmála se a objala ho. ,, Já tebe také." řekl a to už na mě bylo moc, protože jsem neměla nejmenší páru o co jde. ,, Ehm." odkašlala jsem si. ,, A ano, málem bych zapomněl, tohle je slečna Halliwellová." usmál se. ,, Dobrý den. " řekla jsem s falešným úsměvem. ,, Dobrý den slečno-- Em" ,, Piper." ,, Jistě, omlouvám se slečno Piper. Jmenuju se Alice Fisherová." napřáhla ruku s mírným úsměvem. ,, Těší mě." ,, Vy tady o tom asi moc nevíte, že ne." ,, Ne, jen vím, že sem jezdí vždy jedna z trojice čarodějek. " ,, Ano. Tohle je Valhala. Centrum boje. V Jurijské akademii pro dívky se budete učit používat své schopnosti a bojovat." ,, Já už asi pujdu." řekl Brumbál. Objal mě a řekl mi do ucha ,, Nezapomeňte, kamenná tvář a žádné emoce." kývla jsem. ,, Nashle." řekla jsem mu na zpět. ,, Tak slečno. Teď vám ukážu kde budete celou dobu bydlet. " ,, Dobře."
Vyšly jsme z Valhaly ven kde byl les. Stiskla kámen, který měla na hrudi. Byl to něco jako zelený granát. Stiskla to a objevila se brána. Ona do ní skoro vešla zatím co já jsem tam stála s otevřenou pusou. ,, Jdeš?" zasmála se. ,, Jo-jo." vykoktala jsem ze sebe. Ocitly jsme se před něco jako lesní ulicí plnou malých chaloupek. ,, Tak, tady budeš bydlet." usmála se. Zesmutnila jsem pohled. ,, Neboj, " usmála se. ,, Kdykoli budeš mít problém řekni." usmála se. ,, Dobře paní Fisherová." ,, A-a-a. Žádné -Paní Fisherová- říkej mi Alice." pokárala mě. ,, Fajn Alice." zasmála jsem se. ,, Tak, no. Uvnitř máš více černého oblečení a talisman. Tvoje spolubydlící se bude jmenovat-a jo, Caroline." usmála se. ,, Dobře." ,, Zítra se uvidí jakou zbraň ti dáme." usmála se. ,, Dobře, tak nashle Alice." ,, Přííště ahoj, ale dobře." zasmála se.
Vešla jsem do chalupy a vydechla jsem. Dole byl obývák a kuchyň. Bylo to velmi útulné. Vešla jsem nahoru a tam byly dvoje dveře. Na jednich bylo napsané C . T. a na těch druhých bylo P. H.
Vešla jsem do těch na P. H. Byl modrý s černou a bílou. Byla tam veliká postel na, které byl lístek.
Ve skříni najdeš šaty a talisman. Zítra ti tam dáme věci na trénování.
S pozdravem  Alice F.

Sedla jsem si na postel a někdo zaklepal. ,, Ahoj. Já jsem Caroline. Caroline Turnerová." ,, Ahoj, Piper Halliwellová." usmála jsem se. ,, Tak co, jaký z toho máš pocit?" zeptala se mě. ,, Jsem trochu vyděšená. Jak to máš ty." ,, Taky, kde se učíš?" ,, V Anglii - Bradavice. A ty?" ,, Ve Španělsku - V Krajní Lhotě." usmála se. ,, O té škole jsem už slyšela." ,, Ano, je to 3 nejnavštěvovanější škola ze všech." ,, Aha." zasmála jsem se.
Doufám, že se vám další část líbila, dnes zítra nebo po zjitří napíšu další. Do zpráv nebo komentářů mi napište názor a jinak MOC MOC DĚKUJU ZA 2,6 PŘEČTENÍ!!!!! Moc to pro mě znamená. Zbožňuju váš ☺♥♦♣


I can't resist (Fred Weasley) POZASTAVENO ⚠Kde žijí příběhy. Začni objevovat