Z pohledu Jahne:
Ráno jsem se probudila s dobrým pocitem v srdci. Pak jsem se podívala na budík a bylo sedm a o čtvrt na osm se snídalo. ,, Ty vole! Kate! Rose! Amber! Vstávejte! Je už čtvrt!" zařvala jsem. Rose Jahnová, blonďatá modrooká kráska byla odrážečka společně s Kate v Nebelvírském družstvu. Měla milou a slušnou povahu, ale i tak byla někdy docela divoká. Oproti ní byla rusovlasé Amber Pearsová divoká a nespoutaná. Její malá a štíhlá postava není to co by vás na první pohled upoutalo. Její nádherné rusé a dlouhé vlasy s zelenýma očima by upoutali vaši pozornost na 7 metrů daleko. Její mrštná postava jí pomáhala k její pozici brankáře. My čtyři jsme byly nerozlučná čtyřka už od 3. ročníku.,, Do prdele!" zařvala Amber. ,, Víš jak dlouho mi trvá rozčesat tohle háro?!" zařvala na mě se smíchem Rose. Bleskurychle jsme vyskočily z postelí a rychle jsme si oblékly tričko, legíny sukni a podkolenky. Všechny čtyři jsme se rozběhly do koupelny si udělat ranní hygienu, učesat si vlasy a namalovat se. Ještě jsme si přes sebe natáhly pláště a mohly jsme vyrazit. Cestou jsme potkaly dvojčata, Lea a Lukase. Lea byl kluk Amber a Lukas zase Rose. Fred ke mě došel něco mi zašeptal do ucha a já zčervenala jak rajče. Po té mě políbil na tvář a řekl,, Moc ti to sluší krásko." Já jsem se na něj otočila, že mu dám pusu na tvář, ale on mě začal líbat. Za chvilinku jsem se odtrhla a řekla, že po snídani máme hodinu volna, tak jestli pak nechce jít se mnou do Sovince a on souhlasil. Tak jsem se nasnídala, ale tak aby nešlo poznat, že spěchám. Po snídani jsem šla do Sovince, Fred tam ještě nebyl. Dívala jsem se na tu krajinu a poslouchala nádherné vlasy sov. Zavřela jsem oči a užívala si to. Když jsem ucítila jemné polibky na mém krku. Musela jsem slastně zavzdychat. Chvíli jsem si to užívala, ale pak jsem se otočila. ,, Vypadáš nádherně." řekl a á se musela podívat jinam. Byla jsem červená až za ušima. Pak i mi vzal hlavu do dlaní. Pak se začal pomalu naklonil. Asi čekal, že ucuknu, ale já tam stála jako přibitá s tužbou ho políbit. Jemně se dotkl mých rtů a já se zachvěla. Pak se odklonil a omluvil se. ,, To je v pořádku." řekla jsem a tentokrát jsem se naklonila já. Dotkla jsem se jeho rtů a Když viděl, že se nebráním přitiskl naše rty. Chvíli jsme se líbali a on mě pak přitiskl ke zdi. Propletl mi prsty, které pak opřel o zeď. Pak mě začal líbat na krku a já se cítila úžasně. Pak mi zajel rukama pod tričko a pořád líbal na krku. Pak vytáhl hůlku a zamkl dveře od Sovince. Jemně mě svalil na zem a vyslékl mi triko. Já jemu pak začala rozepínat košili. Za 5 minut jsme leželi nazí na dece, která byla v Sovinci. Bylo to tak krásné. V tu chvíli jsem zažila své poprvé s Fredem. Pak, ale zazvonil zvonek, že za 10 minut je další hodina. Rychle jsme se oblékli. Už jsem chtěla jít, ale pak mě Fred chytil za ruku a přitáhl si mě k sobě a řekl: ,, Já tě nepustím jen tak." řekl a já ho dlouze a vášnivě políbila. ,, To stačí." řekl a oba jsme šli k učebně. ,, Tak se uvidíme v 8 ve společenské ano?" ,, Dobře." řekla jsem a políbila ho.
Máme tady další kapitolu. Omlouvám se, že byla tak pozdě, ale je škola a já má spoustu učení. Další kapitola bude dnes nebo zítra :). Koment i vote potěší :3
ČTEŠ
I can't resist (Fred Weasley) POZASTAVENO ⚠
FanficTakže, jelikož si myslím, e je málo povídek o Fredovi Weasley tak se pustím do psaní téhle :3 snad se bude líbil :3.